برانکو: بزرگ‌ترین قدم را برای قهرمانی برداشتیم/ در هر بازی فلسفه فکری خود را دنبال می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری پرگل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ابراز خرسندی کرد و این برد را بزرگ‌ترین قدم سرخپوشان در راه قهرمانی لیگ برتر دانست.

به گزارش ایسکانیوز،‌ برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حق داریم که خیلی خوشحال باشیم از این برد. در یک بازی سخت بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه‌ای عالی گرفتیم.

بزرگ‌ترین قدم را برای قهرمانی برداشتیم
وی افزود: ما این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم و به نظرم کارمان را به خوبی انجام دادیم. این بهترین پیش بازی ما قبل از بازی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما بزرگ‌ترین قدم خود را برای قهرمانی برداشتیم. طبیعی است انتظار داریم در بازی‌های بعد هم نتایج و بازی‌های جذاب این‌چنینی را انجام بدهیم.

به هیچ وجه صنعت نفت را دست‌کم نگرفتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که صنعت نفت تیمی خسته بود و آیا خستگی تأثیری در بازی داشت یا نه، گفت: ما هم خسته بودیم، اما به هیچ وجه حریف‌مان را دست‌کم نگرفتیم. آنها خوب بازی کردند و به نظرم ما هم خیلی خوب بودیم که برنده شدیم. آنها در اهواز با سه بازیکن جدیدشان به مصاف فولاد رفتند و البته طبیعی است که خسته باشند، چون بازی‌های فشرده‌ای داشتند. ما هم در بازی‌های لیگ قهرمانان بازی‌های فشرده‌ای داشتیم، اما به خوبی از آن فشردگی عبور کردیم و از این به بعد هم باید این روند را ادامه بدهیم، چراکه لیگ فشرده‌تر می‌شود و ما در لیگ قهرمانان هم بازی داریم. ضمن اینکه ابتدای فصل با فشردگی بازی‌های ما لیگ قهرمانان آسیا، در آن مقطع نشان دادیم که چه نیمکت خوبی داریم و اکنون هم خوشحالیم که کمال شرایطش خوب است و به ترکیب برگشت تا تیم‌مان کامل‌تر شود.

در هر بازی فلسفه فکری خود را دنبال می‌کنیم
برانکو در پاسخ به این سؤال که «آیا از نفت آبادان شناخت داشتید و این تیم را آنالیز کرده بودید که به این پیروزی قاطعانه دست یافتید؟»، اظهار داشت: ما هر تیمی را آنالیز می‌کنیم، نه فقط صنعت نفت را. دو بار در این فصل با آنها بازی کردیم و خیلی خوب نفت را می‌شناختیم. بازی‌شان مقابل فولاد را هم دیده بودیم. البته پرسپولیس کاری به حریف ندارد و در هر بازی فلسفه فکری خود را دنبال می‌کند. ما قبل از هر بازی نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان نشان می‌دهیم و در نهایت آنها در زمین نتیجه را رقم می‌زنند. پرسپولیس قهرمان ایران است و فرقی ندارد در داخل خانه بازی کنیم یا خارج از خانه و برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و به حریف احترام می‌گذاریم.

همه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند
وی در خصوص اینکه آیا محسن مسلمان دیگر جایی در این تیم ندارد که بازی نمی‌کند و در شرایطی که آماده‌تر از نوراللهی است اما به او بازی نمی‌رسد، گفت: چرا در تیم ما جایی ندارد؟ شما از کجا می‌دانید که بازیکنان دیگر مانند احمد نوراللهی آماده‌تر از او نیستند؟ ضمن اینکه نوراللهی چند ماه است با ما تمرین می‌کند و اکنون هم کم کم به او بازی می‌دهیم تا شرایطش بهتر شود. شما چرا از سیامک نعمتی نمی‌پرسید که چرا بازی نکرد؟ ما انتخاب‌های مختلفی داریم و همه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نشست خبری خود در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش با این پیروزی قهرمان لیگ شده است یا نه، اظهار داشت: نه ما قهرمان نشدیم، بلکه گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم.

601

کد خبر: 905278

وب گردی

وب گردی