حاشیه‎های روز ششم جشنواره فیلم فجر؛صدای آژیر جشنواره هم درآمد

ششمین روز از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز با حواشی از جمله نمایش دو فیلم دفاع مقدسی و صدای آژیر خطر پردیس ملت بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با فیلم «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر بود که به موضوع شهدای مفقود الاثر و اقلیت های مذهبی می پردازد.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم باشه آهنگر آماری از شهدای زرتشتی ارائه داد و گفت: نسبت شهدای زرتشتی نسبت به دیگر شهیدان دفاع مقدس به نسبت جمعیت این اقلیت مذهبی بیشتر است.

آمار داده شده توسط کارگردان فیلم پس از جلسه و در حاشیه آن اعتراض یکی از خبرنگاران را به آمار ارائه شده در پی داشت.

فیلم دومی که در سینمای اهالی رسانه نمایش داده شد، فیلم «تنگه ابوقریب» ساخته بهرام توکلی بود که در زمان نمایش فیلم سالن های پردیس سینمایی ملت به طور کامل پُر شد و این فیلم مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفت.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم که با حضور بازیگران فیلم برگزار شد، جواد عزتی به دلیل اینکه نمایشی را در حال اجرا دارد زودتر جلسه را ترک کرد.

فیلم سومی که در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد "اتاق تاریک" به کارگردانی روح الله حجازی بود.

در نشست این جلسه تعداد کمی از خبرنگاران برای سوال از عوامل فیلم ثبت نام کردند ضمن اینکه حجازی انتقاد تندی به رسانه هایی داشت که درباره فیلم وی مطالب کذبی را منتشر و بازنشر کرده اند که بخشی صحبت های وی مورد واکنش بعضی از خبرنگاران قرار گرفت.

اما به صدا درآمدن آژیر سالن در زمان جلسه پرسش و پاسخ فیلم "سرو زیر آب" از نکات حاشیه ای پردیس سینمایی ملت، در روز ششم جشنواره بود که بعدا اعلام شد به دلیل استعمال سیگار در راه روی پردیس اتفاق افتاده است.


ازدحام عکاسان و تصویربرداران در پردیس سینمایی ملت همچنام از نکات آزار دهنده سالن رسانه ها است که این اتفاق در روز ١٨ بهمن ماه باعث به وجود آمدن درگیری فیزیکی بین دو تن از عکاسان شد.

501

کد خبر: 905294

وب گردی

وب گردی