جهانبخش: شایسته پیروزی بودیم/ دن‌بروم: جهانبخش الگویی برای دیگر بازیکنان است

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال آلکمار گفت: در بازی با توئنته فوق‌العاده ظاهر شدیم و شایسته پیروزی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال آلکمار شب گذشته (چهارشنبه) در بازی خارج از خانه هفته بیست‌ودوم اردویژه هلند با نتیجه پرگل 4 بر صفر از سد توئنته گذشت. علیرضا جهانبخش با به ثمر رساندن 2 گل و دادن یک پاس گل ستاره این بازی بود.

جهانبخش درباره این پیروزی ارزشمند آلکمار به دوربین خبری این باشگاه گفت: این یک مسابقه فوق‌العاده برای ما بود که در آن موقعیت‌های زیادی به ویژه در نیمه دوم خلق کردیم.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار ادامه داد: خوشبختانه در مصاف با توئنته از فرصت‌های به دست‌آمده بهره خوبی بردیم و پس از کسب نتیجه 2 بر صفر 2 گل دیگر هم به ثمر رساندیم. برای فن‌خورست هم خوشحالم که توانست به عنوان یک مهاجم 2 بار گلزنی کند.

فان دن‌بروم، سرمربی تیم آلکمار نیز در نشست خبری پس از بازی با توئنته درباره درخشش علیرضا جهانبخش گفت: البته اگر علیرضا جهانبخش به هیجانش بازگردد همان علیرضای جهانبخشی است که می‌خواهم و باید او را در آغوش بگیرید. در این صورت شما می‌مانید و تمرکز خود را روی فوتبال می‌گذارید. سپس خواهید داد اگر آرام باشد به خوبی باز می‌گردد. علیرضا بازیکن مصممی است.

سرمربی آلکمار افزود: علیرضا جهانبخش واقعا دوست‌داشتنی، پسر شیرین و یک بازیکن حرفه‌ای فوق‌العاده‌ای است. اگر او توانست در بازی با توئنته درخشان ظاهر شود اتفاقی افتاده است. علیرضا جهانبخش الگویی برای دیگر بازیکنان است.

604

کد خبر: 905321

وب گردی

وب گردی