برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای رشد سواد سیاسی دانش‌آموزان/ کمبود 500 مربی پرورشی در مدارس تهران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه 3 هزار معاون و مربی تربیتی در مدارس تهران فعالیت می‌کنند، گفت: این افراد شامل 2200 معاون پرورشی و 800 مربی هستند و در این حوزه 500 نفر کمبود نیرو وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص اجرای ساحت تربیت سیاسی در معاونت متبوع خود، اظهار داشت: در راستای تحقق ساحت تربیت سیاسی در مدارس، دانش‌آموزان باید مسئله ولایت‌مداری، بصیرت‌افزایی و استکبارستیزی را بیاموزند که برای آموزش این مطالب برنامه‌های هر ساله در این معاونت پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از جمله برنامه‌هایی است که غالباً در مدارس متوسطه دوم برگزار می‌شود و در افزایش سطح سواد سیاسی دانش‌آموزان مؤثر است.

کریمی اضافه کرد: توانمندسازی مربیان و معاونان پرورشی از جمله برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران است که در این راستا تلاش می‌کنیم آنها را با روش‌های نوین آموزش و انتقال مفاهیم آشنا کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه 3 هزار معاون و مربی تربیتی در مدارس تهران فعالیت می‌کنند، ادامه داد: این افراد شامل 2200 معاون پرورشی و 800 مربی هستند و در این حوزه 500 نفر کمبود نیرو وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: تهران 900 مشاور تربیتی و تحصیلی دارد که در این حوزه نیز بیش از 200 مشاور کمبود داریم.

706

کد خبر: 905325

وب گردی

وب گردی