انقلاب اسلامی تمام قد در برابر شرق و غرب ایستاده و دارد جلو می رود

نشست روشنگری با سخنرانی دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع علی آباد شهرستان بوکان برگزار شد.

نشست روشنگری با سخنرانی دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مناسبت دهه مبارکه فجر در مسجد جامع علی آباد شهرستان بوکان با حضور مسئولان، دانشجویان، استادان، کارکنان و بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خیرگزاری ایسکانیوز: در ابتدای مراسم دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک دهه مبارکه فجر به حاظرین گفت : دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود. این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است .

وی افزود : انقلاب اسلامی محصول اسلام ناب محمدی می باشد.در اسلام خدمت را از آن خدا می دانند اما در غرب از آن خود می دانند.

وی با بیان اینکه اسلامی بودن از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد : با توجه به حساسیتی که در مردم ما نسبت به هویت دینی و اسلامیشان وجود دارد همه مردم با نهضت امام راحل (ره) همراهی کردند و همین هویت دینی و اسلامی باعث شد که تحریم های بین المللی بر کشورمان تاثیر نگذارد.

ضیائی اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران ارزش واقعی انسان را زنده کرده و به علوم انسانی اهمیت داده و بر محوریت خدا و دین حرکت کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تمام قد در مقابل تز شرارت غرب و شرق ایستاده و دارد جلو می رود.

ضیائی گفت : دشمن با بکار بردن حمله فرهنگی، جنگ نرم و با پخش برنامه های ماهواره ای، درصدد است تا سبک زندگی اسلامی و ارزشهای اسلامی را در جوامع اسلامی از بین برده و بر روابط عاطفی و اسلامی اثر بگذارد.

وی افزود : استکبار به دنبال این است که زنان و مادران جامعه ما را به بیراهه بکشاند تا ازاین طریق جوانان بی بندو بار پرورش دهند ، لذا خانواده ها باید در تحکیم خانواده بیشتر تلاش کنند.

کد خبر: 905368

وب گردی

وب گردی