ویسی: جایگاه ۲ تیم نمی‌تواند برنده دربی اهواز را مشخص کند/ قول می‌دهم استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: جایگاه دو تیم استقلال و فولاد خوزستان نمی‌تواند برنده دربی اهواز را مشخص کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی دربی یک بازی خاص و حساس برای مردم آن شهر و حتی کشور است. بازی ما هم از این قاعده مستثنی نیست. جایگاه دو تیم نمی‌تواند نشان بدهد که کدام تیم برنده است و از قبل هیچی تیمی برنده نیست. در کل فکر می‌کنم بازی قشنگی شود.

وی افزود: اگر من نوع حرف زدن مردم با خودم را نمی‌دیدم هزار بار تا الان از اهواز رفته بودم. برای من مهم نیست که مردم خوزستان از چه قومیتی هستند. همین که آنها رگ خوزستانی دارند باعث می‌شود با تمام وجود در استقلال خوزستان کار کنم. من تا این لحظه 8 ماه است در استقلال خوزستان کار می‌کنم نه تنها از جیبم خرج کردم یک ریال هم پول نگرفتم. اینها یا می‌خواهند من را نابود کنند که نمی‌توانند و یا می‌خواهند تیم را به دسته یک ببرند که آن را هم نمی‌توانند. استقلال خوزستان تیم نسل‌های پدری من است و دوست ندارم آن را نابود کنند. این تیم نمی‌گویم مال مردم بدبخت اما متعلق به مردم بد اقبال خوزستان است. ما نه آب و هوا داریم نه امکانات و نه شادی جامعه. 70 درصد پول این مملکت از استان خوزستان بلند می‌شود اما در پشت پرده کارهایی انجام می‌دهد. الان بیایند و بگویند که تو را اعدام می‌کنیم می‌گویم مشکلی نیست من را اعدام کنید اما این تیم بماند. هیچ اشکالی ندارد اما با این حال ما را اذیت می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: 3 روز پیش من به مسئولان باشگاه گفتم که یک جلسه‌ای بگذارید که ما مشکلاتمان را بگویید اما نگذاشتند. آنها به من می‌گویند که یا استعفا بده یا برو و یا اسپانسر پیدا کن و یا به بازیکنان بگو که پول نیست. این یعنی عملاً هر کاری می‌خواهی بکن. من به بچه‌ها چه بگویم؟! اسپانسر به من چه مربوط است! همین که در ابتدای فصل آن همه انرژی گذاشتم و اسپانسر گرفتم برای هفت پشتم بس بود الان که مالک داریم چرا باید اینطور باشد. همه جا می‌گویند که بازیکنان استقلال خوزستان 30 درصد پول گرفتند اما ببینید این پول چند میلیون می‌شود. در حال حاضر من پولی نگرفتم و اعضای کادر فنی و تدارکات و پزشک هم پول نگرفتند. اگر 30 درصد پول ما را دادند آنها را با تیم‌های دیگر مقایسه کنند 30 درصد ما در بهترین حالت می‌شود 2 میلیارد اما 30 درصد تیم‌های دیگر تا 5 میلیارد هم می‌رسد. بقیه تیم‌ها خدادتومان به بازیکنانشان پول دادند اما این برای ما خیلی زشت است. استقلال خوزستان قهرمان کشور است و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده اما الان اوضاع مناسبی ندارد. ما کاملا استرس داریم که شب‌ها را نمی‌توانیم بخوابیم من خودم الان تبخال زدم که این نشان از استرس من است. باورتان می‌شود که در تمرین یک چسب هم نداریم ما الان هشت بازیکن مصدوم روی دستمان مانده است، مگر می‌شود؟ ما اگر فوتبال آمریکایی بازی می‌کردیم این همه مصدوم نداشتیم. این بچه‌ها روحشان خسته است.

ویسی ادامه داد: من اگر الان بیایم و حرف بزنم قهر می‌کنند. اگر حرف نزنم هم می‌گویند ترسو است. مردم قبول کنید اوضاع استقلال خوزستان خوب نیست اما من از حق تیمم و مردمم دفاع می‌کنم التماس می‌کنم که من را اخراج کنید اما یکی را بیاورید که به استقلال خوزستان کمک کند. اگر بدانم که حال استقلال خوزستان خوب می‌شود همه انرژی‌ام را برای این تیم می‌گذارم. اصلاً بی‌خیال پول و همه چیز. ما الان بچه‌هایمان یک حوله برای ماساژ ندارند. قیمت هر حوله هزار تومان بیشتر نیست. من چند روز پیش به یکی از آقایان در باشگاه گفتم که شما اگر مادرت مریض شود او را به تهران و حتی خارج از کشور نمی‌فرستی که حالش خوب شود اما بازیکن من 3 ماه است مصدوم شده و خوب هم نمی‌شود. به او بلیت نمی‌دهند که به تهران برود و می‌گوید که خودش باید این کار را انجام دهد. اینها یا می‌خواهند عبدالله ویسی را خراب کنند و یا استقلال خوزستان را. پول نیست اما آبرو که داریم. شما حتی اگر در سیزده‌به‌در هم یک تیم درست کنید می‌خواهید که بازی را ببرید اما من در رشت با 7 غایب و در مقابل 15 هزار تماشاگر یک امتیاز گرفتم در حالی که تیم‌های بزرگ‌تر از ما هم آنجا بازی را باخته بودند.

وی یادآور شد: برخی از بچه‌های ما پول ندارند که دانشگاهشان را ادامه بدهند و سرباز شوند. این خنده‌دار است من خودم 3 بار به بچه‌ها پول دادم که دانشگاهشان را تمدید کنند اما دو نفرشان به ما گفتند تیم برای ما پیدا کن تا به عنوان سرباز به آنجا برویم. اگر این تیم را نمی‌خواهید بگویید چرا دروغ سر هم می‌کنید و می‌گویید که 30 درصد پول دادیم. شما درست می‌گویید من دروغگو هستم اما اعضای تیم هم دروغگو هستند.600 میلیون تومان به من پول دادند در حالی که 680 میلیون فقط طلب کولیبالی است. من خودم هم پولی نگرفتم. حالا به من می‌گویند که قرارداد بازیکنانت را کم کن. بازیکن پیشنهاد 700 میلیون تومانی داشته اما به خاطر من با 300 میلیون به استقلال خوزستان آمده، من چرا از قرارداد او کمک کنم به خاطر چه کسی این کار را انجام دهم؟ به من می‌گویند یا تیم را خودت بردار یا اسپانسر پیدا کن. اگر استقلال خوزستان افتاد که نمی‌افتد با مسئولیت صددرصدی من است اما همینجا قول می‌دهم که استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند. قول می‌دهم که استقلال خوزستان با اعصاب در لیگ برتر بماند اما آقایان شما را قسم می‌دهم که اعصابمان را خراب نکنید.

604

کد خبر: 905449

وب گردی

وب گردی