استقبال سرد هواداران استقلال از بازی با سپیدرود

با توجه به اینکه نزدیک به یک ساعت به آغاز دیدار استقلال و سپیدرود مانده، کمتر از هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سپیدرود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶ امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

* با توجه به اینکه نزدیک به یک ساعت مانده به شروع مسابقه، استقبال کمی از طرف هواداران استقلال صورت گرفته است و کمتر از هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران سپیدرود که با پرچم قرمز رنگ به ورزشگاه آزادی آمده‌اند در جایگاه ۳۴ استادیوم حضور دارند و تیم محبوب خودشان را تشویق می‌کنند.

* بیرون ورزشگاه آزادی هواداران در حال آمدن به استادیوم هستند ترافیک نیمه‌سنگینی در محوطه ورزشگاه آزادی وجود دارد.

* اتوبوس استقلال هم ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به ورزشگاه آزادی رسید و هواداران با دیدن بازیکنان استقلال ذوق‌زده شده و به حمایت تیم استقلال پرداختند.

* بعضی از هواداران استقلال هم بعد از دیدن اینکه استقبال کمی از این بازی صورت گرفته بسیار متعجب شدند و امیدوار هستند که هواداران استقلال به ورزشگاه آزادی بیایند.

* کادر تدارکاتی دو تیم استقلال و سپیدرود از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه به زمین ورزشگاه آزادی آمدند تا قسمتی از زمین را آماده تمرین قبل از بازی کنند.

* هواداران سپیدرود از ساعت ۳ حمایت خود را آغاز کردند و با شعار «سپیدرود» تیم محبوب شهر رشت را تشویق کردند.

604

کد خبر: 905458

وب گردی

وب گردی