سرمربی تایلند: کار ما با همان گل زودهنگام ایران تمام شد

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند از عملکرد شاگردانش مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خوسه ماریا پاسوس در پی شکست 9 بر یک امروز (پنجشنبه) تیمش مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 گفت: کاری صورت نگرفت. وقتی که ایران در ثانیه‌های ابتدایی بازی گل اول را به ثمر رساند، کار ما تمام شد! خیلی مهم بود که تمرکزمان را حفظ کنیم، اما پس از دریافت سه گل در چهار دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: نتیجه پایانی این دیدار، عملکرد ما را بازتاب می‌دهد. شاید آماده‌سازی روحی و روانی بازیکنان‌مان آن‌طور که باید، جواب نداد و اشتباهات یکی پس از دیگری مقابل ایران به این معنی بود که کارمان تمام شده است. ما دو چهره متفاوت از خود در این تورنمنت نشان دادیم، یک چهره واقعاً عالی و یک چهره بد. ما امروز نشان دادیم که آماده رویارویی با تیمی همچون ایران نیستیم. اکنون باید بررسی کنیم ببنیم که مشکل‌مان در اینجا چه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز داریم بدانیم که چرا دو چهره متفاوت در این تورنمنت داشتیم و راه‌حلی برای رسیدن به سطحی پایدار پیدا کنیم. این تورنمنت اولین تورنمنت برخی بازیکنان‌ ما و آخرین تورنمنت برخی دیگر از بازیکنان‌مان است. باید پیش از مسابقات قهرمانی آسیا 2020 راه‌حلی برای مشکلات‌مان بیابیم.

604

کد خبر: 905463

وب گردی

وب گردی