تکسیرا: قلعه‌نویی هم مانند دایی اعتراض می‌کرد اما اخراج شد

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: داور در شرایطی قلعه‌نویی را اخراج کرد که او هم به مانند مربی سایپا به داور اعتراض می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی تیمش با سایپا گفت: بازی خیلی سختی بود. ما کاملاً آماده بازی بودیم و دیدید به گل هم رسیدیم، اما یک مقدار مشکل وجود داشت از این جهت که زمین خوب نبود و این به تیم ما ضربه زد.

وی در ادامه افزود: بازی در کنترل ما بود، اما در یک صحنه مشکوک توپ به دست مدافع سایپا برخورد کرد و داور از کنار آن گذشت. ما شانس‌های گل زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

مربی ذوب‌آهن ادامه داد: قلعه‌نویی در بین دو نیمه خواست بازی تهاجمی‌تری را ادامه دهیم، اما متأسفانه در نیمه دوم شاهد صحنه‌های خوبی نبودیم. داور در شرایطی قلعه‌نویی را اخراج کرد که او هم به مانند مربی سایپا به داور اعتراض می‌کرد که این امر در فوتبال طبیعی است. اگر هم داور قصد اخراج داشت باید هر دو مربی را اخراج می‌کرد، نه فقط قلعه‌نویی را.

تکسیرا خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری در این فصل بارها به ضرر ما بوده، اما اینها در فوتبال طبیعی است. ما باید ایرادات خود را برطرف کرده و در بازی‌های آینده بهتر شویم.

604

کد خبر: 905485

وب گردی

وب گردی