بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته‌ی سوم بهمن ماه/ سوداگری دلار در بازار آزاد+ جدول

بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسان همراه بود و نرخ دلار همراه با دیگر ارزها روند صعودی در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان روبه رو شدند.

دلار در اوایل هفته با نرخ 4 هزار و 660 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد اما نرخ این ارز از روز یک شنبه روند صعودی را در پیش گرفت و با قیمت 4 هزار و 765 تومان معامله شد، افزایش قیمت دلار در روز دوشنبه متوقف شد و با 27 تومان کاهش در نهایت به قیمت 4 هزار و 738 تومان رسید،کاهش قیمت این ارز روز سه شنبه ادامه دار بود و با 66 تومان کاهش به قیمت 4 هزار و 672 تومان رسید.

گفتنی‌ست قیمت دلار در روز چهارشنبه مجددا روند صعودی را در پیش گرفت و با 92 تومان افزایش به قیمت 4 هزار و 764 تومان رسید، افزایش نرخ این ارز در آخرین روز هفته متوقف شد و با 206 تومان کاهش به قیمت 4 هزار و 558 تومان رسید و به معاملات خود پایان داد.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته 5 هزار و 914 تومان بود در حالی که روز یک شنبه با روند افزایشی همراه شد و به قیمت 5 هزار 994 تومان رسید، روند افزایشی این ارز در روز دوشنبه ادامه دار بود و با نرخ 6 هزار و 218 تومان داد و ستد شد اما از روز سه شنبه روند قیمتی یورو معکوس شد و با 179 تومان کاهش به قیمت 6 هزار و 39 تومان رسید، روز چهارشنبه مجددا قیمت این ارز افزایشی شد و با 65 تومان افزایش به 6 هزار و 104 تومان رسید، روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود قیمت یورو کاهشی و با قیمت 5 هزار و 997 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت 1 هزار و 299 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت 1 هزار و 324 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته 6 هزار و 710 تومان بود، این ارز از روز یک شنبه روند افزایشی را در پیش گرفت و در پایان هفته با نرخ 6 هزار و 797 تومان داد و ستد شد.


* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

کد خبر: 905522

وب گردی

وب گردی