استاندار خراسان شمالی گفت: همه مسئولان باید مطالبات مردم را بشنوند و پاسخگو باشند.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا صالحی در مراسم افتتاح پروژه‌‌های دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: هدف جمهوری اسلامی رسانیدن انسان‌ها به مدارج والای انسانیت و ایجاد زندگی معنوی برای آن‌هاست.

وی افزود:مسیر خدا از بین مردم عبور می‌کند و باید با مردم آن‌چنان رفتار کنیم که با نزدیک‌ترین یاران خود رفتار می‌کنیم. امیدوارم آمار بازرسی‌های استان که به دست ما می‌رسد نشان از این حرکت باشد و اگر خلاف این باشد برخورد خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در خصوص اهمیت دادن به بیت‌المال از سوی مدیران تصریح کرد: لحظه به لحظه حرکت مدیران٬ بیت‌المال است و مسئولیت دارد. تابعین دین اسلام و کسانی که در مسیر فجرآفرینان حرکت می‌کنند مدیون و خادم مردم‌اند و مردم ارباب رجوعان ما هستند.

صالحی در ادامه افزود: سوال ما این است که فضای مجازی فرصت است یا تهدید؟ بستن کانال‌ها راه درستی در دوران پیشرفت علوم بشر نیست بلکه راهکار‌های دیگری را باید جایگزین این حرکت کرد واز آن جایی که انقلاب ما انقلابی فرهنگی است حتما این توانایی را داریم.

وی نسل جوان را نسلی پرسشگر و مطالبه گر دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما نسبت به وضعیت موجود اعتراض داشتند و همه ما در قبال آن مسئولیم. اما مردم وقتی دیدند ضد انقلاب دارد سو استفاده می‌کند خط خود را جدا کرده و صحنه را خالی کردند. ما مسئولین نباید آن را به نشانه اتمام این اوضاع بدانیم بلکه باید در جهت رفع ان حرکت کنیم و به مسئولیت خود در این قبال عمل کنیم.

وی افزود: چه فضایی است که درست کرده‌اند و بعداز گذشت شش ماه از آغاز دولت جدید می‌گویند رئیس جمهور باید استعفا بدهد. رئیس جمهور منتخب مردم است و مردم کارایی، نشاط و امید را توقع دارند. مردم می‌خواهند شاد زندگی کنند.

استاندار خراسان شمالی در پایان گفت: در دولت سابق به طور میانگین سالانه 378 پروژه به بهره‌برداری رسیده که در دولت جدید رشد 14.5درصدی داشته و هم‌چنین در اعتبارات نیز متوسط سالانه 44میلیاردتومان بوده که هم اکنون به 114میلیارد تومان رسیده و رشد 153درصدی داشته است.

900

کد خبر: 905524

وب گردی

وب گردی