سیاست های آمریکا در قبال برجام مخرب بوده است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پراگ با اشاره به برجام، سیاست ها و رویکرد دولت آمریکا را در این زمینه مخرب توصیف و از ایستادگی اروپا در مقابل سیاست های منفی ایالات متحده آمریکا تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی اکبر جوکارسفیر جمهوری اسلامی ایران در پراگ، عصر پنجشنبه با «رادک وندراچک» رئیس جدید مجلس نمایندگان جمهوری چک دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص افزایش همکاری های دوجانبه به خصوص همکاری های پارلمانی و اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

سفیر ایران در این دیدار به روابط خوب پارلمانی بین دو کشورو تأثیر آن در ارتقاء سطح روابط دیپلماتیک و افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور اشاره و خواستار تداوم همکاری های پارلمانی دو کشور شد.

جوکار همچنین با اشاره به توافق هسته ای و برجام، سیاست ها و رویکرد دولت آمریکا را در این زمینه مخرب توصیف و ضمن تقدیر از ایستادگی اروپا در مقابل سیاست های منفی ایالات متحده نسبت به برجام، بر ضرورت پایبندی و اجرای همه تعهدات طرف مقابل در این زمینه تأکید کرد.

در این دیدار «رادک وندراچک» رئیس مجلس نمایندگان چک نیز از گسترش و تعمیق مناسبات و همکاری های ایران و چک در همه زمینه ها از جمله پارلمانی استقبال کرد. وی همچنین برجام را یک توافق مهم بین المللی دانست و تأکید کرد: همه طرف ها باید به تعهدات خود در قبال برجام عمل کنند.

منبع: مهر

302

کد خبر: 905585

وب گردی

وب گردی