دومین سفر استانی استاندار سیستان و بلوچستان به مقصد "ایرانشهر"

استاندار سیستان و بلوچستان که چند روز اخیر نخستین سفرهای درون استانی‌اش را با زابل شروع کرد، حالا به ایرانشهر رفته تا به قول خودش از مرکز ثقل بلوچستان بازدید کند.

به گزارش ایسکانیوز، سید دانیال محبی ایرانشهر را به عنوان دومین سفر استانی‌اش برگزیرد، همانجایی که چند روز پیش آن را "مرکز ثقل بلوچستان" نامید و سطح سواد مردم و نیروی انسانی آن را ستود.

وی صبح امروز پس از حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه ولایت این شهر، کلنگ احداث سالن چند منظوره سینما و تئاتر دانشگاه را به زمین زد. این سالن 1000 نفر ظرفیت دارد و قرار است در زمینی به مساحت 3600 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان ساخته شود.

استاندار همچنین مراحل ساخت طرح محوطه‌سازی دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه ولایت ایرانشهر با زیربنای 39 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان را شروع کرد.

محبی در ادامه سفر خود به ایرانشهر در جلسه مشترک شورای اداری و علما، نخبگان، ریش سفیدان، بانوان و جوانان شهرستان ایرانشهر شرکت کرد. وی در این نشست با ستایش دستاوردهای انقلاب اسلامی برای سیستان و بلوچستان، گفت: وضعیت استان قابل مقاسه با قبل از انقلاب نیست.

به گزارش تسنیم، استاندار سیستان و بلوچستان پیش از این چهارشنبه گذشته در سفری یک روزه به شمال سیستان و بلوچستان سفر کرد و در جلسه شورای اداری شهرهای سیستان شرکت کرد.

وی در این نشست با انتقاد از وعده‌های بر زمین مانده در استان، گفت: وعده و وعید دادن و حرف‌های بیهوده گفتن ارزشمند نیست، زیاد قول و وعده داده شده است اما قولی که به نتیجه نرسد جالب نیست چرا که کم کم انسان‌ها ناامید می‌شوند.

901

کد خبر: 905590

وب گردی

وب گردی