بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران پس از جنجال سامسونگ در المپیک زمستانی

سازمان بسیج ورزشکاران کشور به دنبال حرکت نابخردانه شرکت سامسونگ و توهین به ورزشکاران ایران در المپیک زمستانی ۲۰۱۸، بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی که برای همدلی هرچه بیشتر کشورها و پیام‌آور صلح و دوستی در سرتاسر جهان است در کمال ناباوری شاهد اقدامی عجیب بر ضد تمامی این اهداف و ارزش‌های ورزش بودیم.

شرکت سامسونگ کره‌جنوبی با توجیه‌های شرم‌آور از اهدای هدایای در نظر گرفته شده برای ورزشکاران المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ به کاروان ایران خودداری کرد تا رنگ و بوی سیاست‌های استکبارزده بیش از پیش در ورزش مشاهده شود.

قطعاً در این اتفاق، سیاست‌های مداخله‌جویانه شیطان بزرگ آمریکا با دخالت در امور ورزشی کشورمان در قالب شرکتی از کره جنوبی دیده می‌شود.

شرکت سامسونگ و همچنین کشور کره جنوبی باید برای این اقدام توهین‌آمیز خود از مردم شریف ایران به ویژه جامعه ورزش عذرخواهی کنند.

از مسئولان امر نیز می‌خواهیم با قاطعیت و بدون مماشات با این جریان برخورد کنند و در صورت عدم پوزش این کشور از مردم ایران کالاهای این شرکت و سایر محصولات کره جنوبی را تحریم کنند تا از این پس شاهد این اتفاقات شرم‌آور در ورزش نباشیم.

سازمان بسیج ورزشکاران کشور

602

کد خبر: 905691

وب گردی

وب گردی