دفاع ونگر از الکسیس سانچس؛ او همیشه متعهد بود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از الکسیس سانچس، مهاجم سابق تیمش، که در بازار نقل و انتقالات زمستانی به منچستریونایتد رفت، در مقابل انتقادات دفاع کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سانچس که تا پایان این فصل با آرسنال قرارداد داشت، سرانجام بعد از شایعات فراوان، راهی منچستریونایتد شد و در مقابل هنریک میخیتاریان به آرسنال پیوست.

در نیم فصل اول و با عدم تمدید قرارداد این ستاره شیلیایی با آرسنال، هواداران این تیم و کارشناسان، تعهد این بازیکن زیر سوال بردند؛ اما ونگر این موضوع را رد کرد.

او به بی تی اسپورت گفت:" برای سانچس شرایط دشوار بود، زیرا تا در یک بازی عملکرد متوسطی داشت، تعهد او را زیر سوال می بردند؛ اما اینطور نبود. او وقتی در زمین است، تنها می خواهد پیروز شود. فکر می کنم در مورد او کمی نامنصفانه قضاوت شد."

ونگر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شرایط الکسیس باعث ایجاد بی ثباتی در آرسنال شد یا نه، گفت:" نمی دانم. نتایج ما در آینده این را نشان می دهد. صحبت ها در مورد او نامنصفانه بود. آیا او متعهد هست یا نه؟

همیشه بحث هایی وجود داشت و البته این کمی باعث بی ثباتی شد؛ اما من هرگز تعهد او را زیر سوال نبردم؛ اما شرایط دشواری بود."

606

کد خبر: 905765

وب گردی

وب گردی