هوگوپوشان ایرانی از روز دوشنبه روی شیاپ چانگ استانبول

رقابت های تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان دختر و پسر در تورنمنت بین المللی ترکیه از روز دوشنبه (23 بهمن ماه) در سالن مرکز همایش های استانبول آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان با تصمیم کادرفنی و برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت می‌کنند.

این رقابت‌ها از فردا (یکشنبه) آغاز و به مدت 4 روز و با حضور 2400 شرکت کننده در دو بخش کیوروگی و پومسه و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که از این تعداد 701 نفر (385 پسر - 316 دختر) در رده سنی نوجوانان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.
مبارزات نوجوانان پسر روز دوشنبه - 23 بهمن‌ماه و طی یک روز برگزار می‌شود و پیکارهای گروه دختران نیز از همان روز (دوشنبه) آغاز و به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.
مراسم قرعه کشی امشب (شنبه) انجام می شود.

تکواندوکاران کشورمان در گروه پسران با ترکیب حسین لطفی (وزن 45- کیلوگرم)، آرین آرش (وزن 48- کیلوگرم)، امیر ولی‌پور (وزن 51- کیلوگرم)، امیرسینا بختیاری و ابوالفضل حاتمیان (وزن 55- کیلوگرم)، حامد اصغری و محمداحسان مهاجری (وزن 59- کیلوگرم)، عرفان مرادی و علیرضا یعقوب تبار (وزن 63- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی واشکان زحمتکشان (وزن 68- کیلوگرم)، امیرحسین بهرآبادی (وزن 73- کیلوگرم)، محمد علی خسروی و محمد خانی (وزن 78- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (وزن 78+ کیلوگرم) به مصاف حریفانشان می‌روند.
وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند. محمدرضا زوار نیز مدیرفنی تیم می‌باشد.
در گروه دختران نیز مبینا کلی‌وند و مریم حاج علیزاده (وزن 42- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (وزن 44- کیلوگرم)، غزل سلطانی و زهرا علیزاده (وزن 46- کیلوگرم)، مریم ملکوتی‌خواه (وزن 49- کیلوگرم)، نرگس میرنوراللهی و فاطمه جعفری (وزن 52- کیلوگرم)، کوثر اساسه و مبینا شاکری (وزن 55- کیلوگرم)، کیمیا همتی و مهسا کیادلیری (وزن 59- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (وزن 63- کیلوگرم)، آناهیتا توکلی (وزن 68- کیلوگرم) و یلدا رنجبر (وزن 68+ کیلوگرم) نمایندگان کشورمان هستند.

فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند.

602

کد خبر: 905829

وب گردی

وب گردی