جزئیات حضور دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات در یوم الله 22 بهمن ماه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دانشجوها، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بصورت خودجوش اعلام حضور کرده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره حضور دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: فردا در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه غرفه ای واقع در شهید سوداگر- بزرگراه محمد علی جناح داریم که بسیج کارکنان و اساتید و معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مستقر و کارهای فرهنگی و تبلیغاتی را انجام می دهند.

وی افزود: برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دانشجوها، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بصورت خودجوش اعلام حضور کرده اند.

دکتر حجت‌الله ذاکر تصریح کرد: پیش بینی ما این است چیزی حدود 200 نفر از واحد علوم و تحقیقات و حدود 50 نفر از اساتید دانشگاه درراهپیمایی امسال حضور داشته باشند، البته راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی پرشکوهی است که بسیاری از اساتید و دانشجویان با خانواده هایشان حضور پیدا می کنند و از واحد علوم و تحقیقات هم بصورت نمادین و متمرکزبصورت خودجوش و انقلابی اساتید و دانشجویان حضور خواهند یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خاطر نشان کرد: در ایستگاهی که فردا درمسیر راهپیمایی 22 بهمن در اختیارواحد علوم و تحقیقات است یک پویشی درباره دختران انقلابی داریم و پوسترهایی درباره مسئله حجاب و جایگاه ارزشی حجاب برای زنان تهیه کرده ایم که در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مسیر راهپیمایی و در غرفه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات سرودهای انقلابی پخش می شود، غرفه ای هم برای کودکان داریم که در رابطه با موضوع انقلاب نقاشی بکشند.

ذاکر در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم در روز 22 بهمن تجدید میثاقی است با آرمان های شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور دانشگاهیان در این روز الگویی برای فرهیختگان جامعه اسلامی است.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 905831

وب گردی

وب گردی