نصرتی : بچه جان! توانایی رد شدن از یک 50 ساله را نداری/ انصاری غوره نشده، مویز شده

مدافع تیم نفت گفت: نود بازی ملی زیر نظر برانکو و کی روش انجام داده ام و در سه دوره جام ملت ها حاضر بوده ام مگر می شود همه اش را قاچاقی بازی کرده باشم.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که به شدت از اتفاقات شب گذشته در بازی برابر سپاهان عصبانی بود گفت: انصاری فقط دروغ می گوید، من هجده سال است که در لیگ برتر بازی می کنم بروید و از مهاجمانی که در این سال ها روبروی من قرار گرفته اند بپرسید که آیا تا کنون چنین برخوردهایی از من دیده اند یا خیر.

وی ادامه داد: انصاری در بازی رفت هم موفق نشد از من عبور کند به همین دلیل عصبی شده بود و حرکات غیر عادی از خود بروز می داد، اتفاقات روز گذشته را از طریق وکیل باشگاه و همچنین وکیل خودم پیگیری کرده ایم و نسبت به اتفاقات روز گذشته هرگز کوتاه نخواهم آمد.

نصرتی در حالی که بابات اتفاقات روز گذشته به شدت ناراحت بود همچنین افزود: چطور می شود که تود دقیقه به او فحاشی کنم، آن ها هزینه های زیادی کرده اند و موفق نشده اند نتایج قابل قبولی کسب کنند به همین دلیل به شدت تحت فشار هستند و این حرکات را از خود بروز می دهند.

مدافع نفت در واکنش به صحبت های انصاری مبنی بر اینکه او را بازیکنی پنجاه ساله که به صورت قاچاقی در تیم ملی و جام جهانی بازی کرده عنوان کرده بود هم واکنش نشان داد و گفت: مشکل بازیکنانی مانند او این است که هنوز غوره نشده می خواهند مویز شوند. خنده دار است که بازیکن جوانی مانند او نمی تواند از من با این سن و سال عبور کند، سال ها زیر نظر برانکو و کی روش که از بهترین مربیان کشورمان محسوب می شوند بازی کرده ام و در سه دوره جام ملت ها حاضر بوده ام همچنین در یک جام جهانی حضور داشته ام و مجموعا نود بازی ملی در کارنامه دارم مگر می شود بازیکنی نود بازی ملی را به صورت قاچاقی در تیم ملی حاضر بوده باشد.

کد خبر: 905855

وب گردی

وب گردی