دشمنان بسیج شده اند تا مردم را از حضور در ۲۲ بهمن بازدارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردها و تجهیزات بهینه سازی شده این نیرو گفت: تمام دشمنان قسم خورده نظام بسیج شده اند تا مردم را از حضور در ۲۲ بهمن بازدارند.

به گزارش ایسکانیوز،امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(شنبه)در مراسم رونمایی از دستاوردها و تجهیزات بهینه سازی شده این نیرو در صنایع شهید زرهرن نزاجا اظهار داشت: یکی از نمادهای ولایتمداری نیروی زمینی ارتش، نهضت قطعه سازی و خودکفایی به فرمان مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز نوعی پرتاب کننده موشک های ضد زره در این مرکز در حال ساخت است که به عنوان یک پروژه منحصر به فرد در حال اجرا است. می تواند نیروی زمینی را در بعد ضد زره از قابلیت های بی نظیری بهره مند سازد.

حیدری ادامه داد: این سامانه ضد زره یک موشک هدایت شونده است که در روز ٢٩ فروردین ماه همزمان با روز نیروی زمینی رونمایی خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به لزوم اتوماسیون شدن سامانه های دفاعی، اظهار داشت: ما در تمام محصولاتی که در نیروی زمینی بر روی آن ها کار می کنیم، این خط را در پیش گرفته ایم که به سمت اتوماسیون شدن حرکت کنیم و در این مرکز هم در پی همین موضوع هستیم.

وی افزود: نفربرها و تانک هایی که به عنوان ستون اصلی در نیروی زمینی وجود دارد، با توجه به ساختار نیروی زمینی که در حال تبدیل شدن به یک نیروی متحرک و هجومی است، قابلیت های جدیدی را برای اثرگذاری پیدا کرده است.

امیر حیدری با دعوت از احاد مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ٢٢ بهمن، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی فردا مانند حضور آن ها در واقعه خندق است. تمام دشمنان قسم خورده نظام بسیج شده اند تا حتی بتوانند تعداد انگشت شماری را از حضور باز بدارند.

وی در پایان، گفت: از همه مردم دعوت می کنم با حضور در خیابان ها مشت محکمی بر دهان آن هایی بزنند که چشم دیدن وحدت و انسجام ما را ندارند.

منبع: مهر

304

کد خبر: 905879

وب گردی

وب گردی