کشف 918 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: 918 میلیارد ریال کالای ممنوعه و قاچاق در 10 ماه گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان کشف شد.

به گزاشر ایسکانیوز، سردار محمد قنبری روز شنبه اظهار داشت: با اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیستان و بلوچستان ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در 10 ماه امسال موفق به کشف انواع کالای قاچاق و ممنوعه به ارزش 918 میلیارد ریال شدند.
وی با اشاره به افزایش 45 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: بیش از 25 فقره پرونده هر یک با بیش از پنج میلیارد ریال در این مدت در حوزه قاچاق کالا تشکیل و ثبت شده ، همچنین 6 هزار و 124 پرونده در مراکز مشاوره کلانتری ها و مرکز مشاوره آرامش مورد رسیدگی قرار گرفته که بیش از 80 درصد آنها منجر به سازش میان طرفین شده است.
وی ادامه داد: چهار هزار و 651 قاچاقچی کالا در 10 ماه امسال در استان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با اشاره به کاهش 11 درصدی سرقت در 10 ماه گذشته، گفت: با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران انتظامی استان موفق به کشف هفت هزار و 916 فقره انواع سرقت شده اند.
سردار قنبری افزود: همچنین با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان 6 میلیون و 749 هزار لیتر موادسوختی قاچاق در این مدت کشف شده است.
وی اظهار داشت: هم اینک استان سیستان و بلوچستان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

کد خبر: 905989

وب گردی

وب گردی