بیانیه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات به مناسبت 22بهمن

شورای هماهنگی بسیج واحد علوم و تحقیقات متشکل از بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، شورای هماهنگی بسیج واحد علوم و تحقیقات متشکل از بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانه‌ای به شرح ذیر صادر کرد:

دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند حق بر شمشیر را به ساحت مقدس امام زمان (ع)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نماییم. این حادثه بزرگ و با عظمت و بی نظیر در تاریخ اسلام، بشریت و تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران راه را برای طی کردن مسیر و گام بزرگ به سمت پیشرفت و رهایی و استقلال باز کرد. این انقلاب با هدایت ابرمرد معنوی و سیاسی تاریخ به نام امام خمینی (ره) و با همراهی و حضور در صحنه مردمی بیدار، شجاع و نترس در برابر تمام جهان خواران، استعمارگران و مستبدین داخلی و خارجی به پیروزی رسید و امروزه آوازه ایران در برابر جهان، نام ایران و انقلاب اسلامی ایران را با نام «خمینی» می‌شناسند.

ملت عزیز، غیور، ظلم ستیز و قهرمان ایران اسلامی در اغتشاشات و فتنه اندوزی های دشمن خارجی و داخی اخیر نشان دادند که علی رغم مشکلات و سختی های کشور، به توفیق الهی هرگز از راه و روش انقلاب اسلامی برنمی گردند، بلکه روز به روز در این مسیر الهی مستحکم تر قدم بر خواهند داشت.

امروز تمام سردمداران کفر و ظلم، ستمکاران و جهان‌خواران دست در دست هم داده تا جلوی این نور در ایران و اشاعه و پرتو افکنی آن را در جهان بگیرند. انقلابی که خواست و انتظار ملت ایران و مسلمانان جهان در طول تاریخ بود و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و صدا و بانگ حاکمیت الله را در سراسر جهان طنین انداز کرد. ملت بزرگ ایران به گواه تاریخ همواره پشتیبان مبارزه با استبداد و استعمار بوده و همچنان در برابر ظلم و ستم استبداد و استعمار مقاومت کرده و خواهد کرد.

امسال ملت ایران در حالی در راهپیمایی وحدت ساز و دشمن شکن بیست و دوم بهمن ماه حضور پیدا می کند که زمزمه های فتنه از سوی کشورهای غربی بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس و همینطور برخی از دست نشاندگانشان در داخل به گوش می رسد، آن چیزی که به عنوان تجربه ای گران سنگ از این رفتار های دشمنانه به عنوان عبرتی تاریخی چراغ ادامه راه خود داشته این است که مسیر دشمنی آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی مسیری است که با هویت ایران عزیز گره خورده است و بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هیچ گاه این دشمنی نمی‌تواند به دوستی بدل شود و ما هیچ وقت نباید به دشمن اعتماد کنیم.

در پایان ضمن حمایت کامل و قاطع، شورای هماهنگی بسیج واحد علوم و تحقیقات از آرمانهای انقلاب اسلامی، امام و رهبری اعلام می دارد با توجه به هزینه‌هایی که ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و توسعه و پیشرفت خود داده اند تا ایران تبدیل به یک قدرت مستقل منطقه ای و جهانی شود؛ از امت شهید پرور، انقلابی و ولایی ایران بویژه دانشگاهیان - اساتید، دانشجویان و کارکنان- درخواست می شود که با حضور وحدت آفرین خود، عظمت و شکوه انقلاب را حفظ کرده و در استحکام، ثبات و مقاومت این دستاورد بزرگ که مرهون خون هزاران جوان ایرانی است، در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۶ حضور به هم رسانیم.

کد خبر: 906005

وب گردی

وب گردی