یوم‌الله 22 بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر

علی‌رغم هجمه‌های شبانه‌روزی و تبلیغی نظام از هم پاشیده استکبار در ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی و انقلابی، انقلاب اسلامی به حرکت پرشتاب خود در رسیدن به اهداف و آرمان‌هایش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، سازمان بسیج فرهنگیان کشور در آستانه 22 بهمن و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در حالی گرامی می‌داریم که در آستانه چهلمین سال آغاز آن قرار گرفته‌ایم، آمده است: این انقلاب، انقلابی است که ان‌شاءالله نقطه شروع انقلاب بزرگ و جهانی اسلام به پرچمداری امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، خواهد بود.

در این بهار آزادی یاد بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و نیز یاد همه شهدای آن دوران حماسه و مبارزه را گرامی داشته و به روان همه ایشان درود و رحمت بی‌پایان می‌فرستیم.

در این چهار دهه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران، میلیون‌ها انسان مشتاق در سراسر دنیا از سرچشمه جوشان انقلاب و از کوثر فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص) نوشیده و سیراب گشته‌اند و با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی به نفی هرگونه استکبار و ظلم پرداختند که انعکاس پیام روشن انقلاب از سراسر عالم به گوش می‌رسد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: علی‌رغم هجمه‌های شبانه‌روزی و تبلیغی نظام از هم پاشیده استکبار، در ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی و انقلابی، انقلاب اسلامی به حرکت پرشتاب خود در رسیدن به اهداف و آرمان‌هایش ادامه می‌دهد و دهه فجر فرصتی برای بازخوانی این دستاوردها در عرصه‌های مختلف است.

در عرصه پزشکی ایران جزو 4 کشور برتر دنیا در درمان ناباروری، جزو 5 کشور برتر دنیا در علم ژنتیک و ... است؛ ایران اسلامی در عرصه نظامی ایران جزو 8 کشور قدرتمند دنیا با قدرت موشکی مستقل و سازنده زیردریایی، انواع ناوچه، موشک کروز، پهبادهای پیشرفته و... است.

در عرصه علمی ایران جزو 8 کشور دارنده دانش بومی هسته‌ای و نیز جزو 5 کشور اول دنیا در بخش نانو تکنولوژی، ساخت ماهواره و فضاپیما، سدهای بتنی و خاکی و ... است؛ ایران اسلامی در عرصه کشاورزی رتبه‌های اول تا هفتم را در تولید زعفران، پسته، گردو، خرما، سیب و ... و نیز رتبه‌های برتر دنیا در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... داراست.

در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه همه دستاوردهای عظیم انقلاب در سایه اتکا و باور به داشته‌های داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و نیز عدم اعتماد به دشمن بوده است، تصریح شده است: ملت ایران همواره و در طول تاریخ کهن خود از روح استقلال طلبی برخوردار بوده و هیچ‌گاه حاضر نشده است زیر سایه کمترین ظلمی زندگی کند.

انقلاب کبیر اسلامی ایران در این عمر پربرکت چهل ساله خود به دنیا ثابت کرده است که می‌شود ملتی بود که نه ظلم کرد و نه زیر بار ظلم رفت بلکه با تکیه بر توان خود و البته با تعامل سازنده با دنیا و عدم اعتماد به دشمن روی پای خود ایستاد و در مسیر رسیدن به قله‌ها و آرمان‌ها استوار گام برداشت و حرکت کرد و این الگوی ساختن تمدن نوین اسلامی را به جهانیان نشان داد.

ملت بصیر و فهیم ایران با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور و به‌هنگام در صحنه‌های مورد نیاز، همه توطئه و فتنه‌های خارجی و داخلی را خنثی کرده و محکم و استوار در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب در حال حرکت است.

در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج فرهنگیان کشور در آستانه یوم‌الله 22 بهمن، ضمن تبریک این روز و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، برای شرکت خود در صفوف متراکم مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن و وحدت‌بخش این روز اعلام آمادگی می‌کند.
706

کد خبر: 906059

وب گردی

وب گردی