مصباحی مقدم: حضرت امام انقلاب را دستاورد ملت ایران می دانست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد :حضرت امام انقلاب را دستاورد ملت ایران می دانست نه این که انقلاب اسلامی دستاور شخص ،گروه ، صنف و یا حزب خاصی بداند.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص حضرت امام اظهار داشت: امام بنده مخلص خداوند و کسی بود که خودش را وقف مردم کرده بود.

وی تصریح کرد: اخلاص امام نسبت به خدا منشاء موفقیت ایشان شد و خود را وقف مردم کرده بود و آن ها این را فهمیدند که امام دلسوز آن ها است و خودش را خدمت گزار آن ها می داند و از این جهت به میدان امدند و انقلاب پیروز شد.

مصباحی مقدم ادامه داد:حضرت امام انقلاب را دستاورد ملت ایران می دانست نه این که انقلاب اسلامی دستاور شخص ،گروه ، صنف و یا حزب خاصی بداند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص خواسته های مردم در دوران پهلوی اظهار داشت: ملت ایران خواهان پیاده کردن اسلام بود البته باید گفت از رژیم شاه به دلیل دیکتاتوری، وابستگی، عیاشی و بی خیالی نسبت به مشکلات مردم به امان آمده بودند و راه نجات خود را در پیام امام جست و جو می کردند.

وی ادامه داد: امام که رهبری آن ها را به دست گرفت به شدت استقبال کردند و موجب شد که ایستادگی کنند و چیزی که آن ها دنبال می کردند به طور کامل پیاده کردن اسلام و ارزش های اسلامی و نجات از فرهنگ وابستگی به غرب و وابستگی سیاسی قدرتمندان به بیگانگان بود ، شعار استقلال، آزادی جمهوری سالامی حکایت از این دارد.

303

کد خبر: 906062

وب گردی

وب گردی