محفل شعر فجر  اصفهان برگزار شد

شاعران و ادب‌دوستان اصفهان در حوض‌خانه مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان میزبان محفل شعر فجر بودند.

به گزارش ایسکانیوز از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، محفل شعر فجر اصفهان با حضور جواد محقق و اجرای سعید بیابانکی برگزار شد. در این مراسم محمدجواد آسمان، رضا احسان‌پور، احمد امیرخلیلی، سودابه امینی، محمود حبیبی کسبی، مسعود دیانی، مجید سعدآبادی، آرش شفاعی و بیش از ده شاعر از استان اصفهان به شعرخوانی پرداختند.

در ابتدای این برنامه، جواد محقق دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ضمن خیرمقدم به حاضران، توضیحاتی درباره روند برگزاری این رویداد ارائه داد.

محقق گفت: به دلیل زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم، فقط به برگزاری محافل داخلی شعر فجر بسنده شد و امیدوارم روند برگزاری محافل خارجی شعر فجر که باهدف ترویج شعر فارسی و ارتباط با شاعران کشورهای همسایه انجام می‌شد، از سال آینده از سر گرفته شود.

امسال هم در مراسم اختتامیه، در کنار برگزیدگان جشنواره، از چندتن از اساتید و نام‌آوران شعر معاصر تقدیر خواهد شد.

وی افزود: با تجربه موفقیت‌آمیز برگزاری بخش ویژه افغانستان در سال گذشته، امسال هم بخش جنبی در جشنواره خواهیم داشت که جزئیات آن در نشست خبری اعلام خواهد شد.

نشست خبری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر صبح دوشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۰:۳۰ با حضور دبیران علمی و اجرایی جشنواره، در بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار خواهد شد

502

کد خبر: 906064

وب گردی

وب گردی