فومنی: منزوی کردن آمریکا بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات اظهار داشت: پس از چهل سال رشادت ها و ایثار مردم انقلاب را به اینجا رسانده است و باعث شد تا دستاورد های بزرگی را در این انقلاب به دست بیاوریم.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص همراهی مردم با انقلاب گفت: همین طور که می دانید پس از چهل سال رشادت ها و ایثار مردم انقلاب را به اینجا رسانده است و باعث شد تا دستاورد های بزرگی را در این انقلاب به دست بیاوریم.

وی در خصوص مواهبی که انقلاب با خود داشته است اظهار داشت: یکی از این مواهب این است که ما را از وابستگی به دولت های غرب و شرق مستقل کرد.

فومنی ادامه داد: انقلاب ما را از مستعمره بودن و حیات خلوت بودن کشور های آمریکا و انگلیس خلاص کرد به نظرم این بزرگترین دستاوردی بود که ملت ایران به رهبری امام و با رهنمود های رهبر معظم انقلاب در این چهل سال به آن رسیده است.

دبیر کل حزب مردیم اصلاحات با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد:ما دستاورد های بزرگ علمی داریم، برای اولین بار اثبات کردیم می توانیم روی توانایی نخبگان و دانشمندان خود تکیه کنیم و موفقیت های زیادی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و علمی به دست بیاوریم .

وی منزوی کردن آمریکا در عرصه سیاست خارجی را جز دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ایران توانسته در دنیا تاثیر بگذارد و جلوی زیاده خواهی های آمریکا، انگلیس، دولت های غربی و کشور های عربی مثل عربستان و آن هایی که عیادی آمریکا درمنطقه هستند را بگیرد این ها دستاوردهای بزرگی است.

فومنی در ادامه ابزار کرد: در تمام مناسبات سیاسی ناچار هستند ایران را بازی دهند و ایران بازی کننده خوبی در دنیا برای دفاع از حقوق بشر ، مظلومان فلسطین و یمن و بحرین و حتی مردم عربستان که زیر حاکمیت مستبد سعودی ها قرار دارند، است.

دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات با اشاره به پیشرفت های عمی ایران اظهار اشت: دلیل این که دائما دشمن علیه ماتوطئه می کند همین پیشرفت ها است. الان در حوزه های علمی مختلفی پیشرفت کردیم و وابستگی نداریم؛ یکی از این بحث ها دانشگاه است، الان هزاران دانشجوی تحصیلکرده و نخبه در کشور داریم و این ها عظمت انقلاب ما را می رساند.

وی در پایان با اشاره به حضور مردم در بیست و دو بهمن گفت: حضور ملت ایران در صحنه می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند و دست عوامل آن ها را کوتاه کند.

303

کد خبر: 906098

وب گردی

وب گردی