تجلیل از برگزیدگان بیست و سومین مسابقات قرآن و عترت (ع) در دانشگاه آزاد واحد بوکان

از برگزیدگان بیست و سومین مسابقات قرآن و عترت (ع) به مناسبت دهه مبارکه فجر در سالن اجلاس علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سلمان حمیدی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوکان در جلسه تجلیل از برگزیدگان بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت (ع) ویژه اساتید و دانشجویان اظهار کرد: «امروزه تأسی به قرآن و عترت راه پیشرفت و موفقیت را ترسیم می کند و چراغ راهنما و راه نجات و رستگاری در زندگی فردی و اجتماعی به حساب می‌آید

وی در ادامه افزود : امسال در این دوره از مسابقات بیش از 600 نفر دانشجو و استاد ثبت‌نام کرده بودند که در بخش کتبی مسابقات ویژه دانشجویان 5 رشته از جمله آشنایی با تفسیر قرآن کریم، نماز، احکام برادران و خواهران و زندگی پیامبر (ص) در نظر و اساتید نیز در یک رشته نماز به رقابت پرداخته بودند.

حمیدی از برگزاری بیست و سومین مسابقات سراسری جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دین و فرهنگی قرآن و عترت ویژه اساتید،کارکنان و دانشجویان در سال 97 خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند تا 16 فروردین 97 آثار خود را به دفتر فرهنگی دانشگاه ارائه کنند.

در پایان از 24 نفر از برگزیدگان بیست و سومین مسابقات قرآن و عترت (ع)به مناسبت دهه مبارک فجر از طرف دانشگاه لوح‌های تقدیر و هدایا به نفرات برتر به رسم یادبود اهدا گردید.

کد خبر: 906109

وب گردی

وب گردی