خسرو معصومی: اسم فیلمم را «کار کثیف» گذاشتم تا اکران شود

کارگردان فیلم «کار کثیف» گفت: زمانی که فیلمنامه را می‌نوشتم و داستانش را تعریف می کردم، بسیاری به من گفتندقصه ممیزی است. من گفتم اسم فیلم را «کار کثیف» می‌گذارم و می‌دانم می‌توان نمایش‌اش داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، خسرو معصومی؛ کارگردان فیلم «کار کثیف» در نشست خبری این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: من دوران احمدی‌نژاد و روحانی را مقایسه کردم. از دوست جوانی که از هر نظر شرایط دارد می‌پرسم چرا ازدواج نمی کنی؟ او شرایط اجتماع را دلیل این اتفاق می‌داند. نمی‌دانم چرا کانون کارگردانان برای ما هنرمندان کاری نمی‌کند؟ پس همه ما گرفتاریم و با سختی فیلم می‌سازیم و به این فشارها باید در فیلم‌های‌مان به این مشکلات اشاره کنیم.

وی ادامه داد: بازی و رفتار «الهام نامی» در این فیلم عالی بود، در کار او را تحت استرس گذاشتم ولی نتیجه داد و همه می‌گویند او عالی ظاهر شده است.

این کارگردان سینما درباره موسیقی فیلم هم گفت: به نظرم پیمان یزدانیان از بهترین‌های سازندگان موسیقی متن است. در شانگهای کسی از من حتی شماره پیمان یزدانیان را گرفت و بعد از آن کلی با خارجی‌ ارتباط داشت.

در ادامه این نشست، پدرام شریفی گفت: کار کردن با خسرو معصومی برایم تجربه بسیار درجه یکی بود و من تازه کارم ولی خیلی از همکاری با این کارگردان لذت بردم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

الهام نامی هم گفت: بازیگری که تجربه همکاری با خسرو معصومی را نداشته باشد، چیز بزرگی را از دست داده است. این یک شانس برای من بود که در این کار حضور داشتم و مدت ها قبل‌تر فیلمنامه را خواندم و با آن هم ذات‌پنداری کردم

زندباف در مورد ریتم تدوین، گفت: ریتم در فیلمنامه شکل می‌گیرد و در تدوین فقط آنچه نوشته شده ارائه می‌شود. کارگردانی دو صفحه دیالوگ را با یک پلان می‌گیرد، یکی دیگر با چند پلان. این کات شدن‌ها می‌تواند ریتم دیگری به کار بدهد.

503

کد خبر: 906116

وب گردی

وب گردی