آماده باش شاخه نظامی حماس در نوار غزه

شاخه نظامی حماس از پس از تهاجم رژیم صهیونیستی به سوریه نیروهای خود را به منظور واکنش به هرگونه تجاوز و حمایت از ملت فلسطین به حالت آماده باش کامل درآورد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد که این اقدام به خاطر تحولات و رخدادهای شمال فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

ارتش رژیم اشغالگر قدس روز شنبه از ساقط شدن یک فروند جنگنده اف 16 خود توسط ارتش سوریه خبر داد.
بامداد شنبه نیز 5 موشک از سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان و شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است که این حمله خسارت یا تلفاتی در پی نداشته است.

یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی "حماس" نیز تاکید کرد که گردان‌های شهید عزالدین قسام در پاسخ به هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه یا لبنان مشارکت خواهد داشت.

اسامه حمدان خاطر نشان کرد که «مقاومت فلسطین و در راس آن گردان‌های قسام به منظور مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه از خود واکنش نشان خواهد داد.»

حمدان تصریح کرد که حماس مخالف هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه است و اکنون علامت سوال بزرگی درباره برتری هوایی این رژیم برای مراجع تصمیم گیری این رژیم مطرح شده است.

وی افزود: ارتش سوریه عملکرد قابل توجهی در مقابله با جنگنده های اسرائیلی از خود نشان داد و این در حالی است که آمریکا سعی در نابودی مساله فلسطین را دارد.

کد خبر: 906179

وب گردی

وب گردی