قلعه نویی: الدحیل تیم خطرناکی است/می‌خواهیم با 3 امتیاز به ایران برگردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: الدحیل تیم خطرناکی است اما ما می‌خواهیم با 3 امتیاز به ایران باز گردیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر گفت: من سابقه بازی در قطر را داشته‌ام. الدحیل تیم خطرناکی است بخصوص ۵۰ متر روبه جلوی این تیم خیلی خطرناک است.

وی افزود: در این چند روز در تمرینات کارهای تاکتیکی را مرور کردیم و اینکه ارتباط خط هافبک و مهاجمان تیم قطری را قطع کنیم. این تیم نقاط ضعفی هم دارد که اجازه بدهید در موردش حرفی نزنیم. امیدوارم شاهد یک بازی خیلی خوب باشیم.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: فوتبال آسیا باید ارتقا پیدا کند.بازی‌های قبلی بیشتر جنبه آماریدارد اما ما یک تیم بسیار آماده هستیم. یکی از تیم‌های باتجربه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و آخرین تیم ایرانی که تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را داشته ذوب آهن بوده است.

وی افزود: هدف اول ما در بازی فردا این است که گل نخوریم و بتوانیم گل هم بزنیم و با سه امتیاز به ایران برگردیم. ما به آمار کاری نداریم و ما با واقعیت زندگی می‌کنیم. بازی فردا وقتی داور سوت را می‌زند شروع می شود. شاید گفته شود به گل های زده و خورده هم توجه دارید یا نه؛ اما هدف اول ما گرفتن سه امتیاز است.

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط تیم الدحیل گفت: گل زده در زمین حریف تعیین کننده است. ضمن اینکه ما هوادار الدحیل هستیم( با شوخی). نگران نیستیم بلکه برنامه ریزی کرده‌ایم که ارتباط خط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم.در لیگ امسال این تیم بیش از ۵۰ گل زده که نشان می دهد خط حمله بسیار قوی دارد و در این دو سه روزی که وقت داشتیم فقط روی این برنامه کار کردیم. با این حال واقعیت فوتبال در زمین اجرا می‌شود و شاید به هر دلیلی تیم ما و یا حتی حریف نتواند برنامه‌ها را در زمین اجرا کند.

کد خبر: 906304

وب گردی

وب گردی