حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بوکان در راهپیمایی 22 بهمن

دانشجویان، استادان و کارکنان واحد بوکان با خروش یکپارچه ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به همراه سایر اقشار و مردم این شهرستان با آرمان‌های امام راحل (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ راهپیماییان 22 بهمن بوکان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی اگرچه به پیشرفت های ایران اذعان دارند اما همچنان به دنبال آسیب رساندن به نظام بوده و بر سر راه موفقیت های آن سنگ اندازی می کنند.

عثمانی افزود: در سال های اخیر استکبار جهانی در مقابل انقلاب ایستاد و از اشوب گران اعلام حمایت کرد.
عثمانی با اشاره به روح مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: تمام تصمیم های کشوری از صدر بر اساس منافع کشوری بوده و همگی تصمیمات چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم با ارا مردم رقم می خورد ولی در رژیم طاغوت تمام تصمیمات کشور بر اساس منافع دیگر کشورها گرفته می شد.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران از اقوام، مذاهب و ادیان مختلف با وحدت و همدلی از نظام جمهوری اسلامی خود دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز : راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز در بوکان با شکوه تر از سال های قبل و با حضور گسترده امت قهرمان، باغیرت و همیشه در صحنه و غیور برگزار و بار دیگر اتحاد، انسجام و همبستگی ملی مردم در پشتیبانی از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشته شد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه هفت بندی در محکومیت استکبار قرائت و پرچمهای اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.

کد خبر: 906307

وب گردی

وب گردی