دکتر ولایتی :  حضور مردم نشان می‌دهد که انقلاب کهنه‌شدنی نیست

حضور سالیانه مردم به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بعد از گذشت حدود 40 سال، حکایت از این دارد که انقلاب کهنه‌شدنی نیست و هرچه زمان می‌گذرد پایه‌هایش مکحم‌تر می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع راه پیمایان 22 بهمن در تهران گفت: سالگرد 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌های قبل است به علت اینکه مردم ما احساس می‌کنند هر چقدر انقلاب پیش‌تر می‌رود دشمنشان بیشتر می‌شود. پیروزی‌های اخیر خط مقاومت و پیروزی‌های حدفاصل بهمن 95 تا بهمن امسال، پیروزی‌هایی که در عراق، سوریه، لبنان و یمن توسط خط مقاومت به دست آمده است، باعث شده تا توطئه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌‌ها بیشتر و جدی‌تر شود و مردم ما هم که این را احساس می‌کنند با شوق و انگیزه قوی‌تری در این گردهمایی و راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت می‌کنند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل ادامه داد: این حضور سالیانه مردم به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بعد از گذشت حدود 40 سال، حکایت از این می‌کند که انقلاب کهنه‌شدنی نیست و هرچه زمان می‌گذرد پایه‌هایش مکحم‌تر می‌شود و مردم وقتی نتایج این انقلاب را نه تنها در کشورمان بلکه در کشورهای اطراف می‌بینند، امیدوارتر می‌شوند.
وی اضافه کرد: دستاوردی است که توسط خود مردم در حدود 40 سال گذشته به دست آمده است. انقلاب پیروز شد و 8 سال دفاع مقدس را خود مردم هدایت کردند. دفاع از حرم را مردم اداره کردند و می‌بینند هر قدمی که توسط جمهوری اسلامی ایران برداشته شده است با هدایت مقام معطم رهبری و حمایت مردم بوده و ما پیروز شده‌ایم. بنابراین هم این حضور حکایت از بقای نشاط مردم و هم انگیزه آنها برای بقایی راهی است که از چهل سال پیش آغاز شده است.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی درباره این دانشگاه به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب تصریح کرد: اگر کاری در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد با کمک همه مسئولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه است که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می‌باشد. بدون تردید تلاش همه ما یعنی اساتید، مسئولان و همکاران بنده این است که ما به ارتقای کیفی بعد از این توسعه کمی گسترده بپردازیم و بحمدالله آثار آن هم در حوزه آموزش، پژوهش و هم فرهنگی نمایان شده است و امیدواریم بتوانیم آنچه را که مدنظر انقلاب و مقام معظم رهبری است از اقتصاد دانش‌بنیان و آموزش پژوهش‌محور پیش ببریم.

کد خبر: 906316

وب گردی

وب گردی