روزنامه مصری: ایران در سالروز انقلاب، با موشک قدر قدرتنمایی کرد

وبگاه یک روزنامه پُرتیراژ مصری با اشاره به نمایش موشک «قدر» در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران، از آن به نام «قدرتنمایی» یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، وبگاه روزنامه «الیوم السابع» مصر، یکی از پرتیراژ‌ترین روزنامه‌های این کشور، نوشت، «ایران سی‌ونهمین سالروز انقلاب سال 1979 را با راهپیمایی‌هایی مملو از جمعیت در اغلب شهرهایش، گرامی داشت».

الیوم السابع در خبری کوتاه عکس‌هایی از موشک «قدر» را منتشر کرد که در مراسم سالروز پیروزی انقلاب در تهران به نمایش گذاشته شد و با بیان اینکه مردم «شعار مرک بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» سر دادند، نوشت: تهران از این مناسب برای قدرتنمایی استفاده کرد.

الیوم السابع نوشت: تهران از این مناسبت استفاده کرد تا قدرتنمایی کند. سپاه پاسداران ایران دو موشک دوربُرد از نوع «قدر F» در خیابان‌های ایران به نمایش گذاشت.

موشک قدر ازجمله موشک‌های بالستیک و دوربرد ایران است که در دو نوع F و H تاکنون ارائه شده که نمونه اول، دو هزار و نمونه دوم 1700 کیلومتر بُرد دارد.

این روزنامه در خبری دیگر با انتشار 16 عکس از روزهای انقلاب اسلامی، مهم‌ترین ایستگاه‌های تاریخی انقلاب ایران را مرور کرد.

کد خبر: 906329

وب گردی

وب گردی