تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولین چهارشنبه عازم مالزی می‌شود

ملی پوشان تیم دوچرخه سواری جانبازان و معلولین، برای شرکت در رقابت‌های پیست قهرمانی آسیا، ۲۵ بهمن ماه عازم مالزی می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد عصفوری، رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: همانطور که قبلا اعلام شد، مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پیست به میزبانی مالزی برگزار می‌شود و ایران نیز با 3 نماینده در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی افزود: تیم ملی کشورمان ۲۵ بهمن ماه عازم این مسابقات می‌شود و مسابقات از ۲۶ بهمن ماه آغاز خواهد شد و 3 ملی‌پوش کشورمان در مسابقات انفرادی و تیمی حاضر می‌شوند. رقابت‌های بخش انفرادی در دو قسمت یک کیلومتر انفرادی و تعقیبی و رقابت‌های تیمی نیز در بخش تیم اسپرینگ برگزار خواهد شد و در تمام این بخش‌ها نماینده داریم.

عصفوری گفت: پس از پایان اردوی تیم در اهواز، سه دوچرخه سوار تیم ملی وارد تهران شده‌اند و امروز و فردا در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تمرین می‌کنند و فردا شب نیز عازم مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلوین ایران با ترکیب بهرام سلیمانی (فارس)، علیرضا قاسمی (تهران) و مهدی محمدی (زنجان) با سرپرستی فرهاد عصفوری، در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش پیست، شرکت می‌کند.

602

کد خبر: 906441

وب گردی

وب گردی