اردوی راهیان نور خانواده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با شکوه برگزار می‌شود/ استقرار در مجموعه اهواز

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اردوی راهیان نور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی امسال با حضور بیش از هزار نفر از تمام واحدها برگزار خواهد شد.

دکتر حسین نصیرزاده در گفت و گو با خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای کارکنان و خانواده های ایشان در اردوی راهیان نور سال جاری، گفت: پیش بینی می شود بیش از هزار نفر از تمام واحدها در این اردو شرکت کنند ضمن اینکه در مجموعه اهواز استقرار پیدا خواهند کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی افزود: امسال برای حضور خانوادگی کارکنان برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته تا بتوانند با وسیله نقلیه خود در منطقه حاضر شوند و ما در مجموعه خوزستان پذیرای خانواده های کارکنان هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به برنامه های فرهنگی دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه های ویژه در حوزه ایثار و شهادت حمایت می کند و امسال به طور خاص تر با همکاری معاونت فرهنگی و واحدها این مراسم برگزار می شود.

دکتر حسین نصیرزاده با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد بیعت مردم با نظام اسلامی، آرمان های امام خمینی(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و نشان از همبستگی و اتحاد مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان در فرهنگی و معرفتی بودن آن است که با وجود شعار های پر زرق و برق بیگانگان در نا امید کردن مردم و تلاش جهت فاصله انداختن آن ها از نظام و رهبری همچنان شاهد حضور پر شور و شعور مردم انقلابی در تمام صحنه ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن هستیم. ایشان با اشاره به سم پاشی های دستگاه های خبری معاند با نظام مردم سالاری دینی ایران گفت: شبکه های معاند با مردم انقلابی ایران از ما ها پیش سعی در تفرقه افکنی بین مردم و نظام اسلامی از طریق طرح مسایل و مشکلات اقتصادی را داشتند که این حضور حماسی مردم تمام توطیه هاو برنامه های آن ها را سرکوب کرد.

دکتر نصیرزاده گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به اهمیت حضور مردم شهید پرور در این راهپیمایی‌‌ها اشاره کردند و مردم هم این حساسیت را درک کردند و همانطور که شاهد هستیم با حضور خود مشت محکمی بر دهان بدخواهان ملت زدند.

کد خبر: 906515

وب گردی

وب گردی