نمایش سه فیلم از چهارشنبه/جلسه شورا تشکیل نشد

سخنگوی شورای صنفی نمایش از نمایش سه فیلم جدید از چهارشنبه خبر داد و گفت: تکلیف اکران نوروزی بعد از تدوین آیین نامه جدید مشخص خواهد شد.

غلامرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تصمیمات امروز جلسه شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: جلسه امروز برگزار نشد و تصمیم برای تعیین تکلیف اکران نوروزی به بعد از جمع بندی نهایی آیین نامه شورای صنفی نمایش موکول شد.

وی تاکید کرد: اینکه برای عید چه فیلم هایی به نمایش در می آید پس از تدوین آیین نامه مشخص می شود البته کانون پخش کنندگان سینمای ایران پیشنهادهای خود را ارایه کرده ولی بعد از دریافت همه پیشنهادها، بررسی های لازم صورت می گیرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه برخی از فیلم های جدید از چهارشنبه اکران می شود، خاطر نشان کرد: فیلم های «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده، «هاری» ساخته امیراحمد انصاری و «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند از چهارشنبه در گروه های مختلف سینما به نمایش درمی آید.

«بدون تاریخ، بدون امضاء» روایتگر داستان زندگی کاوه نریمان، یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی است که در محل کارش با جسدی مواجه می‌شود که او را پیش از این می‌شناخته است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی هاری آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...

«اسرافیل» نیز درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

503

کد خبر: 906525

وب گردی

وب گردی