سارق وانت بارها در خلیج فارس دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس، با اشاره به دستگیری سارق یک دستگاه خودروی وانت، گفت: این متهم برای رهایی از دست ماموران انتظامی سعی کرد از گیت های ایست و بازرسی پلیس فرار کند که موفق نشد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "حسین عادلی"گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و همچنین شناسایی سارقان خودرو، در این محدوده، ماموران گشت انتظامی این کلانتری اقدام به برپایی پست های ایست و بازرسی کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در یکی از این ایست و بازرسی های ماموران به یک خودروی وانت مشکوک شده و از آنجا که چند شب قبل نیز یک دستگاه خودروی وانت به سرقت رفته بود، ماموران برای بررسی به راننده دستور توقف دادند.
وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس با همان سرعت بالا از پست و ایست و بازرسی رد شد که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و در نهایت چند متر آنسو تر، متوقف و از سوی ماموران دستگیر شد.
رئیس کلانتری 179، اظهار داشت: متهم و خودرو به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت خودروی وانت اعتراف و در بررسی ها مشخص شد که سارق، خودرو را از محدوده دولت آباد به سرقت برده است.
سرهنگ عادلی، تصریح کرد: با شناسایی مالک خودرو از وی دعوت شد تا برای تحویل خودرو به کلانتری مراجعه کند و متعاقبا سارق خودرو پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 906528

وب گردی

وب گردی