صدور مجوز تشکیل 20 کانون دانشجویی در هلال احمر

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجوز تشکیل20 کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر از سوی رئیس این سازمان صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز ، علی گنج کریمی در ارتباط با تشکیل کانون دانشجویی در هلال احمر اظهارداشت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 160 کانون دانشجویی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور فعالیت می‌کنند که اقدامات موثری توسط آنها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این کانون‌ها با هدف ترویج نوع دوستی و بشردوستی و آموزش فعالیت ها امدادی و کمک های اولیه در دانشگاه ها حضور دارند، یادآور شد: اعضای این کانون ها در فعالیت های بشردوستانه، امدادی، فرهنگی، اجتماعی و... در دانشگاه ها مشارکت دارند و علاوه بر این، انجام تحقیقات علمی، طرح های مشترک علمی و پژوهشی و پروژه های مرتبط با اهداف و وظایف جمعیت هلال احمر از مهم ترین کارکردهای این کانون هاست.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: از ویژگی های کانون های دانشجویی، انتخاب دبیر کانون توسط دانشجویان عضو کانون است و برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای این کانون ها در تصمیم گیری ها و فعالیت ها، مجامع کانون های دانشجویی در سطح استان ها و کشور شکل گرفته و منتخبین آنها در شورای مرکزی مجامع استانی و کشوری حضور دارند.

وی از صدور مجوز تشکیل 20 کانون دانشجویی در هلال احمر همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جوانان، مدیران آینده کشور هستند، فعالیت این کانون ها فرصت مناسبی برای مشارکت آنها در تصمیم گیری های سازمان، ارائه نظرات اعضاء به مسئولان جمعیت و حمایت از طرح ها و ایده های برتر است.

701

کد خبر: 906534

وب گردی

وب گردی