پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان و مرکز دیر در بوشهر افتتاح شد

ساختمان های اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر در بوشهر و واحد تنگستان (اهرم) با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه ازاد اسلامی در آیین افتتاح ساختمان های آموزشی، اداری و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر (واحد بوشهر) و واحد تنگستان (اهرم) حضور یافت.

در مراسم افتتاح ساختمان اداری آموزشی واحد تنگستان (اهرم) معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر، امام جمعه و فرماندار تنگستان و اعضای شورای اداری و تامین شهرستان تنگستان و روسای دیگر مراکز و واحدهای دانشگاهی استان حضور داشتند.

مرکز دیر به عنوان یکی از مراکز علمی و بنیادین این خطه است که یک‌هزار و 400 دانشجو در 25 رشته فنی مهندسی و علوم انسانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در آن مشغول به تحصیل هستند.

پروژه فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دیر در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع با زیر بنای یک‌هزار و 224 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال در دو طبقه طی 18 ماه احداث شده است.

در آینده نزدیک و بر اساس یک طراحی جدید، فازهای دیگر این پروژه شامل ادامه سایت پلان، سوله کارگاه و آزمایشگاه، مسجد، مهمانسرا، کتابخانه و محوطه‌سازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر: 906648

وب گردی

وب گردی