تائید خودکشی"کاووس سید امامی" از سوی نمایندگان مجلس

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از تائید خودکشی"کاووس سید امامی" از سوی نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره مرگ کاووس سیدامامی فعال محیط زیست و عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق، در زندان اوین، گفت: صبح امروز(دوشنبه 23 بهمن) فراتر از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جلسه‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و با حضور نایب رئیس مجلس ،جناب آقای مطهری برگزار و فیلم وی در زندان اوین را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه کاووس سیدامامی متاسفانه به هر دلیل شرایط زندان را نتوانسته تحمل کند، ادامه داد:هرچند وی در سلول عادی نگهداری نشده است، در واقع این فرد با توجه به اینکه استاد دانشگاه بوده، در سلول مناسب نگهداری شده است.

نماینده بروجرد در مجلس که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، افزود: در فیلم مذکور هم نشان می‌دهد که کاووس سیدامامی پیراهن خود را در آورده و برای خودکشی آماده می‌شود. خانواده وی نیز این اتفاق را پذیرفتند لذا درخواست کالبدشکافی هم نکرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تاکید کرد: خودکشی کاووس سیدامامی در زندان اوین در این جلسه که با حضور تعدادی از نمایندگان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد نیز تائید شد.

301

کد خبر: 906657

وب گردی

وب گردی