تجلیل  از حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن

عضو شورای اسلامی شهر تهران از حضور باشکوه و هوشمندانه مردم ایران در 22 بهمن تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، شهربانو امانی در تذکرات پیش از دستور چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران از حضور باشکوه و هوشمندانه مردم ایران در 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: این حضور وظیفه ما را به عنوان نمایندگان مردم دو چندان می‌کند و مردم صاحب انقلاب و نظام هستند و ما در کنارشان حضور داریم.

وی درباره فوت سیدامامی در زندان نیز گفت: روز گذشته جلسه‌ای با فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی داشتیم و درباره درگذشت سیدامامی مباحثی مطرح شد.

امانی خاطرنشان کرد: جلساتی نیز با خانواده فعالان محیط زیست که در حال حاضر در زندان به سر می‌برند برگزار شده است و خانواده‌ها دغدغه امنیت افرادی که در زندان هستند را داشتند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: امنیت افرادی که در زندان هستند بر عهده سیستم است و 40 نفر از لیست امید و نمایندگان مجلس تذکری به وزارت اطلاعات و وزارت دادگستری آماده کردند و امروز نیز نشستی با نهادهای قضایی خواهند داشت.

در ادامه شهربانو امانی تذکر آئین‌نامه‌ای درباره تنظیم‌کننده مصوبات شورا داشت و گفت: با توجه به وقت‌گیر بودن لایحه بودجه نباید دستور دیگری در دستورجلسات شورا قرار بگیرد و تنها باید موضوع بودجه مطرح شود.
706

کد خبر: 906734

وب گردی

وب گردی