نعمتی: مجلس بعدازظهر جلسه علنی ندارد / فردا 2 شیفته  لایحه بودجه بررسی می شود

سخنگوی هیات رییسه مجلس در خصوص برگزاری صحن امروز گفت: مقرر شده تا امروز صحن علنی در یک شیفت و فردا در دو شیفت برگزار شود.

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اعلام این خبر که در تلاشیم تا بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 97 تا ظهر امروز (سه شنبه، 24 بهمن ماه) به اتمام برسد گفت: با توجه به ضرروت برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق برای بررسی موارد ارجاعی بخش درآمدی بودجه مقرر شده تا مجلس امروز تنها در شیفت صبح جلسه داشته باشد.

وی با اشاره به تذکراتی که از سوی علی لاریجانی رییس مجلس درباره لایحه بودجه مطرح شد اعلام کرد: با توجه به الزامات در جمع بندی نهایی در این خصوص در نوبت بعد ازظهر به جای برگزاری جلسه علنی، کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد و موارد مذکور و ارجاعی در بخش‌های درآمدی لایحه بودجه مورد بررسی این کمیسیون قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : با توجه به روند بررسی های جزییات لایحه بودجه سال آینده کشور مقرر شد تا فردا در دو شیفت صبح و بعدازظهر صحن علنی تشکیل و در خصوص برگزاری جلسه در روز پنج شنبه مجدد تصمیم گیری شود.

301

کد خبر: 906819

وب گردی

وب گردی