سفر وزیر ارشاد به قم/انتصاب فقهی‌زاده  به ریاست  نمایشگاه قرآن

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به عبدالهادی فقهی زاده آمده است: اکنون که آن آوای دلنشینی که از ژرفای سینه بلال حبشی برخاسته بود در سراسر گیتی طنین افکن شده و تلالو شورانگیز کلام حق، دل ها را به شور و اندیشه ها را به نور مزین می کند؛ پذیرش هر مسئولیتی در بزرگداشت کلام نور دشوارتر و عظیم تر می نماید.

با توجه به شایستگی و تجارب مفید جناب عالی به موجب این حکم به سمت«رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم» منصوب می شوید.

امید است با تلاش مجدانه و بهره گیری پیوسته از تجارب گذشته و ظرفیت های حوزه های مختلف قرآن و عترت به ویژه تشکل های صنفی و نهادهای مردمی موید و موفق باشید.

**سفر وزیر ارشاد به قم

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حضور در آیین گشایش نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب دین در قم، به این استان سفر می‌کند.

سیدعباس صالحی بعد از ظهر چهارشنبه بیست و پنجم بهمن در آیین گشایش نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و نمایشگاه استانی کتاب که به صورت همزمان در مصلای قدس قم برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی پردیسان را نیز افتتاح خواهد کرد.

پنجمین نمایشگاه کتاب حوزه دین از ٢٥ بهمن تا ٥ اسفند ماه با حضور ناشران داخلی و خارجی در محل مصلای قدس قم برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 906834

وب گردی

وب گردی