آغاز رأی‌گیری انتخابات نمایندگان فرهنگیان

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش گفت: رأی‌گیری انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از هشت صبح امروز آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، اصغر حصیری رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: رأی‌گیری انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و فرهنگیان می‌توانن با مراجعه به سامانه انتخابات به آدرسwww.entekhabat.medu.ir و واردکردن کد پرسنلی و رمز همگام (رمز فیش حقوقی) و مشاهده لیست داوطلبان استان، کاندیداهای موردنظر را انتخاب و رأی خویش را ثبت کنند.

وی گفت: رأی‌دهندگان می‌توانند با استفاده از فضای مشخص‌شده تبلیغات در سامانه، با مشخصات، توانایی‌ها و سوابق داوطلبین آشنا شده و در مدت انتخابات به کاندیدای موردنظر رأی دهند.

رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از تمامی فرهنگیان عضو صندوق خواست تا در مهلت قانونی اخذ رأی (از ساعت 8 تا ساعت 20 روزهای 24، 25، 26 و 27 بهمن‌ماه) به ثبت آرای خود اقدام کنند.

حصیری گفت: ستاد راهبری انتخابات در این مدت ضمن شنیدن و به‌کارگیری نظرات منتقدان، صاحب‌نظران، تشکل‌ها و رسانه‌ها، از تمامی پتانسیل وزارت آموزش‌ و پرورش جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم بهره گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این انتخابات و تعیین نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره، ضمن پاسخگویی به اعتماد و حسن نگاه فرهنگیان، بتوانیم از این مشارکت مستقیم معلمان در بخشی از نظام تصمیم‌گیری آموزش‌ و پرورش، زمینه‌های توسعه جهت مشارکت و همراهی در سایر مسائل را نیز فراهم آوریم.
706

کد خبر: 906896

وب گردی

وب گردی