سید صالحی: بزدل آن هایی هستند که چشم به مال مردم دارند/ کریمی اسطوره است و حرف مردم را می زند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کریمی اسطوره فوتبال این مملکت است و زمانی که کی روش به این اسطوره لقب بزدل را داد شاهد آن بودیم که همه مردم پشت سر کریمی درآمدند چرا که او همواره حرف حق را می زند. 

مهدی سید صالحی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، به حمایت از علی کریمی پرداخت و گفت: کریمی اسطوره فوتبال این مملکت است و زمانی که کی روش به این اسطوره لقب بزدل را داد شاهد آن بودیم که همه مردم پشت سر کریمی درآمدند چرا که او همواره حرف حق را می زند. در نهایت بزدل کسانی هستند که به جای کمک به پیشرفت فوتبال چشم به مال مردم دوخته اند نه کریمی و امثال او که برای این فوتبال زحمت کشیده اند و همواره حرف های مردم را منتقل می کنند.

وی در رابطه با شرایط ذوب آهن و تراکتورسازی در بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: متاسفانه شرایط نتایج برای روز اول مناسب نبود به خصوص برای تراکتورسازی که در این بازی میزبان نیز محسوب می شد.در بازی های روز گذشته ذوب آهن ابتدای بازی را خوب شروع کرد و تا دقیقه 60 بازی هم به خوبی حریف را مدیریت کرد و اگر اشتباهات فردی نبود می توانست حریف خود را متوقف کند اما دو گل پشت سر هم شیرازه این تیم را هم پاشاند. تراکتورسازی هم روز گذشته بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و به خصوص در خط دفاعی و مشخصا دفاع میانی با مشکلات فراوانی روبرو بود و شاهد جا ماندن آن ها در کورس ها بویدم؛ اگر تراکتورسازی فکری به حال این ضعف خود نکند در ادامه را با مشکلات فراوانی در لیگ قهرمانان روبرو خواهد شد.

606

کد خبر: 906909

وب گردی

وب گردی