شاکری:  جمهوری اسلامی ایران امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است

عضو پیشین شورای شهر تهران اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

مجتبی شاکری عضو اسبق شورای شهر تهران و جانباز 8 سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اقدامات آمریکا برای جلوگیری از حضور مردم در صحنه های مختلف مانند راهپیمایی 22 بهمن گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی اخیر خود اعلام کرد که 7 هزار میلیارد دلار برای منطقه غرب آسیا و خاورمیانه خرج کردیم؛ اما خب همچنان ایران محور مقاومت در منطقه است و سیاست های ما را به چالش کشیده است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است؛ هنگامی که آن ها این قدر برای ضربه زدن به ایران پول خرج می کنند طبیعی است که مشکلات و سختی هایی برای کشور به خصوص در زمینه اقتصادی به وجود بیاید.

شاکری ادامه داد: مبارزه بدون سختی معنا ندارد نمی شود که مبارزه ای باشد و سختی نباشد از ابتدای انقلاب نیز به همین شکل بوده است؛ یک زمان سختی به شکل کمبود آذوغه و نبود سلاح است یک زمان مانند امروز به شکل مشکلات اقتصادی است.

عضو اسبق شورای شهر در پایان خاطر نشان کرد: مردم کشور ایران در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، می دانند که مبارزه بدون مشکل و سختی نیست و باید در این مسیر ثابت قدم باشند.

302

کد خبر: 906911

وب گردی

وب گردی