جزئیات  اعلام نتایج رشته های باآزمون و کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات اعلام نتایج رشته های باآزمون و کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

دکتر امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اسامی قبول شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را امروز اعلام کردیم و کسانی که قبول شده اند در روزهای 25 تا 28 بهمن ماه باید به واحدهای دانشگاهی که قبول شدند مراجعه کنند.

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امسال در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ثبت نام بدون آزمون نداریم و پذیرش در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر مبنای سوابق تحصیلی است که برای اولین بار اجرایی شده است.

دکتر امیررضا شاهانی تصریح کرد: رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هم که شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی می شود در روز 26 بهمن ماه نتایجش اعلام می شود و از 28 الی 30 بهمن ماه دانشجویان می توانند به واحدهایی که قبول شدند مراجعه و ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته که پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی انجام می شود در تاریخ یک اسفندماه نتایجش اعلام خواهد شد و در روزهای 2، 3 و 5 اسفند دانشجویان می توانند به واحدهایی که قبول شده اند مراجعه کنند.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 906912

وب گردی

وب گردی