مره صدق: حضور شجاعانه مردم در ۲۲ بهمن نشانه اتحاد خلل‌ناپذیر ملت ایران بود

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: حضور شجاعانه و پرشور ملت ایران در بزرگداشت دهه فجر به ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشانه اتحاد خلل‌ناپذیر ملت موحد ایران حول قانون اساسی و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز،سیامک مره‌صدق در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: حضور پرشور ملت ایران در روز ۲۲ بهمن باعث دلگرمی دوستان انقلاب در سراسر جهان گردید. این حضور باشکوه نشانه اتحاد خلل‌ناپذیر ملت موحد ایران حول قانون اساسی و مقام معظم رهبری است. دشمنان انقلاب مانند استکبار و صهیونیسم بین‌الملل دچار یاسی بیش از پیش شدند و به آنها ثابت شد که ملت ایران ذره‌ای از میثاق خود با خون شهدا و ولایت فقیه کوتاه نخواهند آمد.

وی در ادامه گفت: دشمنان ملت ایران نظیر نخست‌وزیر اسرائیل باید متوجه شده باشند که ملت انقلابی ایران اگرچه جنگ طلب نیست و خواهان صلحی پایدار و عادلانه برای تمام ملتها است اما ذره‌ای از مواضع توحیدی و انقلابی خود عقب نخواهد نشست و اگر هر دیوانه‌ای قصد آتش افروزی بر علیه منافع ملی ایرانیان را داشته باشد، با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت شریف ایران به همراه ایرانیان کلیمی که به بخش جدایی ناپذیر از ملت موحد ایران هستند با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند تا ‌آخرین قطره خون خود در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی ایران پایداری خواهند کرد. اقدامات خصمانه ارتش اسرائیل که پس از شکست داعش در منطقه خود عملیات اجرایی تروریست را به عهده گرفته است، مانند کوهی یخ در برابر آتش پرشور انقلاب ایران ذوب خواهد شد.

وی در پایان گفت: ملت ایران همراه با ایرانیان کلیمی برای دفاع از ایران آمادگی کامل داشته و حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهدی با خون شهدا و ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری بود. دشمنان ملت ایران باید متوجه شده باشند که چنانچه خیال تجاوز به ایران را در ذهن بپرورانند سرنوشتی بدتر از صدام خواهند داشت.

304

کد خبر: 906930

وب گردی

وب گردی