قدردانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از حاتمی کیا

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی با قدردانی از سخنان اخیر ابراهیم حاتمی‌کیا، از او به عنوان مظهر طلایه‌داران عصر معنویت نام برد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها - به این شرح است: صحبت‌های مسؤولانه و از سر درد هنرمند متعهد جناب آقای ابراهیم حاتمی‌کیا در روزگاری که تمام دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در تلاشند و دفاع از ارزش‌ها را منکر می‌خوانند، نویدبخش پیدایش طبقه‌ای از هنر متعهد است که در سال‌های نه چندان دور در شهید سید مرتضی آوینی دیده بودیم.

اگر عافیت‌طلبی عده‌ای حکم می‌کند تا تمامی ارزش‌ها را منکر شوند و در کارهایشان متوسل سفارتخانه‌های خارجی شوند، مسلم است وجود گوهرهایی چون ابراهیم حاتمی‌کیا که با افتخار خود را وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، بسیاری را برنجاند.

و چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم که گویی برای همین امروز نوشته است: "ظهور «حاتمی‌کیا» در سینمای انقلاب واقعه‌ای است نظیر انقلاب. هر کس سینما را بشناسد و آدم مغرضی هم نباشد، قدر «حاتمی‌کیا» را به مثابه یک فیلمساز در خواهد یافت. اما «حاتمی‌کیا» فقط در این حد توقف ندارد. او در عرصه‌ سینما مظهر انسان‌هایی است که با انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ظهور کرده‌اند و آنان را باید «طلایه‌داران عصر معنویت» خواند. او یک «بسیجی» است.

ابراهیم جان بسیجی و عاشق بمان و جز درباره عشاق حق و بسیجی‌ها فیلم مسا».

501

کد خبر: 906951

وب گردی

وب گردی