بیانیه تشکل‌های دانشجویی واحدهای استان مازندران

دبیران تشکل‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان مازندران اعلام کردند: مسئولان کشور رسالت خود را در خدمت به مردم در راستای «مبارزه با فساد، تبعیض، فقر، بیکاری و توزیع فرصت‌های عادلانه»، انجام دهند.

به گزارش ایسکانیوزو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مازندران، نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور دکتر کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری، دکتر مسعود احمدی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، مسول بسیجح دانشجویی استان، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در واحد ساری برگزار شد.

دبیران تشکل‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان مازندران در پایان این نشست با صدور بیانیه ای بکار خود پایان دادند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام جمهوری اسلامی ایران، سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی و پایان حکومت 2500 ساله نظام ظالمانه سلطنتی است که در 22 بهمن 1357 شکل گرفت و اکنون وارد «چهلمین سال» با برکت و ارزشمند خود شده و راه خطیر خود را عزتمندانه و با افتخار و اقتدار ادامه می‌دهد.

نظام جمهوری اسلامی که بر اساس دکترین حضرت امام خمینی«ره» در اواخر قرن بیستم (دهه 70) میلادی پایه‌گذاری شد، توانست تمام معادلات نظام‌های سیاسی مطرح دنیا را به هم بزند. چرا که نوع نظام‌های موجود دنیا مبتنی بر «الحاد و دین‌زدایی» در عرصه حکومت‌داری بودند و دو ابرقدرت شرق (شوروی سابق) و غرب (به سرکردگی آمریکا)، دنیا را به دو قطب تقسیم و منافع ملت‌ها را از طریق استعمار، استثمار و استبداد به یغما می‌بردند. اما در مقابل، حکومت مبتنی بر «دین و خدامحوری» دکترین نوین در عرصه حکومت‌داری بود که توانست به عنوان یک «الگوی دینی مبتنی بر ولایت فقیه»، در عرصه بین‌المللی هوشمندانه و با اقتدار عمل نماید و تا به امروز تمام نقشه‌های شوم دشمنان را با رهبری امام خمینی«ره» و پس از آن رهبر فرزانه فعلی انقلاب اسلامی عالمانه و حکیمانه یکی پس از دیگری نقش بر آب کند.

جمهوری اسلامی ایران که 39 سال از حیات طیبه خود را پشت سر گذاشت و وارد چهلمین سالروز باشکوه خود شد، توانست از صدها مراحل و «پیچ‌های تاریخی سخت» با درایت و هوشمندی عبور کرده و با امنیت و اقتدار وصف‌ناپذیر با تکیه بر مردم، اسلام، وحدت کلمه و با محوریت ولایت فقیه راهش را با موفقیت ادامه دهد. از جمله می‌توان موارد زیر را نام برد:

موفقیت در جنگ تحمیلی 8 ساله، و از دست ندادن حتی یک وجب از خاک کشور (برخلاف 200 سال گذشته که تمام حکومت‌ها بخشی از سرزمین را یا از طریق شکست در جنگ و یا از طریق انعقاد صلحنامه برای پیشگیری از جنگ از دست دادند)،

گذر موفقیت‌آمیز ناشی از ترور و از دست‌دادن رئیس جمهور و نخست‌وزیر و 72 تن از رجال و بزرگان سیاسی کشور در طول انقلاب،

عزل رئیس جمهور خائن به ملت در زمان ابتدایی جنگ تحمیلی، بدون ایجاد چالش جدی،

شناسایی و مهار توطئه‌های مختلف قومیتی، مذهبی و صنفی دشمن ساخته،

پرکردن خلأ از دست دادن معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی و جایگزینی رهبری هوشمند که توانست در سه دهه کشتی انقلاب را با شایستگی وصف‌ناپذیر هدایت کرده و افتخار و عزت را برای کشور به ارمغان بیاورد،

شناسایی و دفع فتنه‌ها و توطئه‌های متعدد و پیچیده دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار برای براندازی نظام با شعار فریبنده همانند: توجه به حق مردم و تقلب در انتخابات، انقلاب‌های مخملی و نارنجی اروپای شرقی.

و نیز مهار جنگ نیابتی بین‌المللی علیه کشورهای اسلامی و با هدف شکست نظام سیاسیایران به رهبری آمریکا، که برگ زرین افتخار دیگر دلاورمردان ایرانی به خصوص برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

اکنون مردم بدون توجه به هرگونه دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی، در آغاز چهلمین بهار آزادی، با حضور کم‌نظیر خود افتخار دیگری را خلق و دشمنان را شگفت‌زده کردند، جا دارد، مسئولان تقنینی، قضایی و به خصوص اجرایی کشور رسالت خود را نیز در خدمت به مردم در راستای «مبارزه با فساد، تبعیض، فقر، بیکاری و توزیع فرصت‌های عادلانه»، انجام دهند.

به قول رهبر فرزانه انقلاب «از امتیازات جمهوری اسلامی، مردمی بودن انقلاب است ... مسئولان مردم را بشناسند و برای مردم کار کنند» چرا که مردم ولی نعمت‌های انقلاب هستند و دشمن نیز در کمین است و با تمام وجود سعی در آسیب‌زدن به مردم و نظام را از طریق ترورهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد و همچنانکه مقام معظم رهبری فرمود: «دشمن هدفش این است که از این استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند.»

ما «دبیران تشکل‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران» با قدردانی از مردم بزرگ، وفادار و شهیدپرور ایران در خلق حماسه غرورآفرین «22 بهمن»، و ضمن پاسداشت ارزشها و خون شهدا و تقدیر از همه رشادت‌ها، فداکاری‌های ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و مدافعان حرم در ایجاد امنیت کشور، حمایت قاطعانه خود را از رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای اعلام داشته و با تمام وجود گوش به فرمان مقام عظمای ولایت فقیه بوده و قطعا در حفظ و توسعه ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

204

کد خبر: 906986

وب گردی

وب گردی