تداوم بارش‌ها در کرمانشاه

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز جمعه تا میانه هفته آینده، گذر سامانه بارشی قوی تری، سبب بارندگی گسترده در سطح کرمانشاه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد خسروی اظهار داشت: هوای کرمانشاه تا صبح فردا چهارشنبه، ابری بتدریج همراه با وزش باد و بارندگی پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بیشینه فعالیت این سامانه، طی ساعاتی از عصر امروز و امشب و همچنان در نواحی شمال غرب و غرب استان دیده می شود.

خسروی افزود: بارندگی، که گاهی اوقات با وزش باد نسبتاً شدید همراه می گردد؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، ممکن است با رگبار پراکنده تگرگ و رعدوبرق نیز همراه و سبب سیلاب‌های محلی شود.

وی گفت: بارش علاوه بر ارتفاعات، احتمالاً در اوایل وقت فردا و در برخی گردنه های سردسیر استان، موقتاً به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد.

خسروی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، احتمال مه صبحگاهی در برخی نقاط و در بعضی ساعات افزایش ابر، مهمترین پدیده های قابل ذکر در سطح استان می باشند.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: از روز جمعه تا میانه هفته آینده، گذر سامانه بارشی قوی تری، سبب بارندگی گسترده در سطح استان خواهد شد.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 906989

وب گردی

وب گردی